Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آبشار خور از آبشار‌های زیبای استان البرز است که برای اهالی طبیعت دوست تهران و البرز به عنوان یک برنامه یک روزه توصیه می‌شود. این آبشار با ارتفاع حدود ۵۰ متر در ارتفاع ۲۸۰۰ متری در نزدیکی روستای خور قرار دارد.

برای رسیدن به این روستا در جاده کرج-چالوس و سه کیلومترقبل از سد امیرکبیر (کرج) وارد خروجی خوزنکلا شوید، در ابتدای راه به یک دوراهی می‌رسید که باید وارد راه سمت راست شده وبعد از گذشتن از روستا‌های ارنگه و سیجان با طی مسیری کوهستانی و پر پیچ و خم در حدود ۱۷ کیلومتر به خور می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای خور به سبب داشتن پیست اسکی در زمستان نیز رونق دارد.

از روستا تا آبشار کمتر از یک ساعت پیاده روی است؛ مسیری در کنار جوی بتنی آب که شما را از میان درختان و باغ‌ها به دورنمای آبشار و بعد به زیر آبشار خواهد رساند.

با وجود هوای گرم اواخر خرداد، هوای خنک اطراف آبشار بسیار لذت بخش بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستای خور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم