Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب

رمان«کیمیاگر». من این کتاب را چندبار مطالعه کرده‌ام. کتاب کیمیاگر از این نظر برایم جذاب بود که به‌نظرم به واقعیت زندگی ما آدم‌ها بسیار نزدیک است. شخصیت این کتاب در جنگی مدام با زندگی و آنچه سرنوشت پیش‌رویش قرارمی‌دهد، در فراز و فرود زندگی، زمین خوردن‌، افتخار و موفقیت‌ها خواننده را با خود شریک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌نظرم کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو اثری انگیزشی است و ارزش حداقل یک‌بار مطالعه و خوانده شدن را دارد.

بازی
 

 من معمولا در اردوها پلی‌استیشن بازی می‌کنیم؛ فیفا و فوتبال. متأسفانه در بازی بسیار جدی و تعصبی هستم. گاهی آنقدر این ولع بازی زیاد می‌شود که به جان هم‌بازی‌ام می‌افتم و از بعضی اشتباهات حرص می‌خورم.
 

فیلم

«فارست گامپ». این فیلم به کارگردانی رابرت زمکیس و بازی درخشان تام هنکس، از آن دست فیلم‌هاست که اثر مثبتی در زندگی و روحیه تماشاگر می‌گذارد. از نظر من که بسیار متفرقه فیلم تماشا می‌کنم و در ایرانی و خارجی بودن آن تعصب خاصی ندارم، بهتر است فیلم‌هایی را برای تماشا کردن انتخاب کرد که تغییر و تحولات مثبتی در زندگی و شخصیت‌مان داشته‌باشد. به همین‌ دلیل علاوه بر فارست گامپ، نمونه دیگری که می‌توانم پیشنهاد کنم، «رستگاری در شاوشنگ» فرانک دارابونت است.
 

گردش مجازی
 

نمی‌دانم. راستش را بخواهید تا امروز به گردش مجازی نرفته‌ام و نخستین بار است که درباره آن می‌شنوم. 
 

موسیقی
 

همه نوع از سنتی تا پاپ و... . موسیقی را معمولا به نسبت حال‌وهوایم انتخاب و گوش می‌کنم و چندان دنبال سبک خاصی نیستم. شاید بشود گفت: متفرقه. به قولی: «هرچی فازش باشه، همون!»
 

فعالیت اجتماعی
 

به مردم و نیازمندان کمک کنید. به‌نظرم کمک به درد و گرفتاری مردم، و گره‌گشایی از مشکلات‌شان، بهترین خدمت اجتماعی است. هرکس به اندازه توانش باید در جامعه کمک کند. شاید بهتر است نگران اندازه کمک‌هایمان نباشیم، چون کمک‌های خیلی ناچیز و کوچک هم شاید باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار و بزرگ شود.
 

پیشنهاد برای استفاده از تعطیلات 
 

نوروز امسال به‌علت مستمر شدن شرایطی که کرونا در کشور ایجاد کرده‌است، کمی متفاوت خواهد بود. شاید بهتر باشد برای این روزهای تعطیل برنامه‌ریزی دقیق و درست و حسابی داشته باشیم. باید از دامن زدن به هر اتفاق بدی جلوگیری کرد. به‌نظرم اگر قرار است از خانه خارج شده و به سفر بروید حتما جایی را انتخاب کنید که جمعیت زیادی در آنجا حضور نداشته‌باشند. هرچند با همان برنامه‌ریزی می‌توان از خانه‌نشینی هم لذت برد.

هدیه چه بدهیم؟
 

وسایل زینتی و تزئینی. بستگی به سلیقه شخصی کسی دارد که ما می‌خواهیم با هدیه‌ای خوشحالش کنیم. هدیه معمولا باید با سلیقه آن شخص انتخاب شود. من معمولا به زیورآلات مثل انگشتر، گردنبند، پلاک، دستبند و وسایل تزئینی علاقه‌مندم.
 

کد خبر 590936 برچسب‌ها شهر مجازی سفر - گردشگری فیلم و سریال ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهر مجازی سفر گردشگری فیلم و سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد