Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فیض الله رزمجو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با هماهنگی انجام شده نیروهای یگان حفاظت ازشهرستان‌های جم، دیر، کنگان و نیروهای امدادی محلی به منطقه آتش سوزی اعزام شده اند.

وی ادامه داد: آتش سوزی ارتفاعات کردلان دشتی در منطقه تنگ شور در نزدیکی کوه نمک از ساعت ۱۸ شامگاه دوشنبه آغاز شده و همچنان در آتش می‌سوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمجو افزود: انتظار می‌رود تا ظهر امروز  آتش ارتفاعات کردلان در منطقه تنگ شور شهرستان دشتی مهار شود.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز در یک مورد آتش سوزی در اراضی ملی روستای گنخک شیخا بخش کاکی  شهرستان دشتی پنج هکتار از مراتع این منطقه و تعداد ۲۰ اصله درختچه کُنار دچار قسمتی سوختگی، حدود ۱۰ درختچه شیربادام به طور کامل و حدود هزار بوته نیز در آتش سوخت.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به علت تراکم پوشش علفی یکساله خشک از نوع بهمن، خطر آتش سوزی بسیار بالا است.

وی ادامه داد: باتوجه به سابقه آتش سوزی‌های سال گذشته در شهرستان، همکاری نهادهای مرتبط از جمله اداره حفاظت از محیط زیست و اهالی منطقه برای پیشگیری و همچنین تدارک تجهیزات و امکانات کافی اطفای حریق از جمله استقرار بالگرد در شهرستان دشتی ضروری است.

برچسب‌ها بوشهر آتش سوزی شهرستان دشتی منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آتش سوزی شهرستان دشتی بوشهر آتش سوزی شهرستان دشتی منابع طبیعی اخبار کنکور شهرستان دشتی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد