Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجومطلق ، دستیار فرهاد مجیدی در فصل گذشته لیگ برتر ، در پستی اینستاگرامی از شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق در صفحه شخصی خود عکسی از شاهرخ بیانی را همراه با خودش در لباس استقلال به اشتراک گذاشت و از او حمایت کرد. این در حالی است که مصاحبه بیانی به نوعی انتقاد از مجیدی و کادرش بود و قاعدتاً باید موجبات دلخوری فرهاد را فراهم آورده باشد اما نامجومطلق که خود زمانی با شاهرخ زاویه داشت، از او حمایت کرد که این حمایت در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته وقتی فرهاد مجیدی از استقلال استعفا کرد، دستیار او یعنی مجید نامجومطلق تیم را به آسیا برد که البته استقلال پس از باخت دو بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان از گردونه مسابقات حذف شد.

در فصل جدید هم که مجیدی جانشین محمود فکری شد، دیگر از نامجو مطلق استفاده نکرد و شایعاتی مبنی بر اختلاف طرفین مطرح شد شایعاتی که البته نه مجیدی آن را تائید کرد ونه خود نامجو مطلق.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی مجید نامجومطلق اخبار استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر مجید نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تتلو باز هم خبرساز شد؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید