Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:46:17 GMT

رتبه خوبی در محصولات پهپادی داریم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۳۷۱

رتبه خوبی در محصولات پهپادی داریم

امیر خواجه فرد با بیان اینکه رتبه خوبی در محصولات پهپادی داریم، گفت: در تولید و پشتیبانی از این سامانه‌ها هیچ مشکلی نداریم. دائم خودمان را در حوزه پهپادی رصد می‌کنیم و در حال ارتقای سامانه‌های جنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر افشین خواجه‌فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با موضوع دستاورد‌های صنعت دفاعی کشور با اشاره به اینکه ما باید هر چه استفاده می‌کنیم و نیاز دفاعی داریم؛ ظرفیت تولید آن را داشته باشیم، گفت: با توجه به تهدید‌ها و تحریم‌ها دهه ۷۰ زمان خودکفایی بود و در دهه ۹۰ به حوزه تولید ورود کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصد عملیاتی ناوگان هوایی ما بیشتر شده است.

 

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه رتبه خوبی در محصولات پهپادی داریم، گفت: در تولید و پشتیبانی از این سامانه‌ها هیچ مشکلی نداریم. دائم خودمان را در حوزه پهپادی رصد می‌کنیم و در حال ارتقای سامانه‌های جنگی هستیم. بومی سازی و ارتقا به خوبی انجام شده است و در این زمینه کامل خودکفا هستیم.

 

امیر خواجه فرد با اشاره به اینکه ما در صنعت هوایی وارد تولید شده ایم، افزود: رشد تولید نیازمند فراهم سازی زیرساخت هاست. برای افزایش تولید بسیاری از زیرساخت‌ها ارتقا یافته است. هدف ما از تحقیقات، ارتقای دانش بنیان‌های تولید است.

 

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تصریح این نکته که اقلام الکترونیکی بومی سازی شده است و در هواپیمای یاسین و کوثر از زیر سامانه‌های همپوشان استفاده شده است، گفت: این به این معناست که تولید این دو پرنده مستمر خواهد بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر خواجه فرد ارتش جمهوری اسلامی ارتش سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی