Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد ریال بین افراد بی‌بضاعت و آسیب دیده استان بوشهر توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر ، غلامرضا حاجیانی شامگاه دوشنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان استان بوشهر با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی و همچنین شرایط کرونایی، خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان در نقاط محروم استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط اقلیمی گرم و خشک استان بوشهر و همچنین خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا تصریح کرد: هلال احمر همواره در بحران‌ها حضوری مؤثر داشته و در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی و بیماری کرونا رنج می‌برند و معیشت آنها تحت تاثیر قرار گرفته از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان بوشهر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در این راستا یک‌هزار بسته معیشتی ویژه افراد بی‌بضاعت و آسیب دیدگان از خشکسالی از سوی جمعیت هلال احمر استان بوشهر تهیه و توزیع آغاز شد.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در استان کرمان آغاز شد‌3 هزار و 313 بسته معیشتی بین نیازمندان استان البرز توزیع شدکمیته امداد امام(ره) خوزستان بیش از 230 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

حاجیانی این کمک‌ها را شامل اقلام خوراکی مختلف دانست و بیان کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی 3 میلیون ریال و در مجموع 3 میلیارد ریال است

وی خاطر نشان کرد: این کمک‌ها در هفته جاری توسط امدادگران جمعیت احمر استان بوشهر توزیع و تحویل نیازمندان و آسیب دیدگان از خشکسالی شد.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان بوشهر هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان