Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این که گفته می‌شود دولت سیزدهم مبتنی بر بیانیه گام دوم خواهد بود و در پاسخ به این سوال که ویژگی های این دولت چیست؟ گفت: هر کسی که دل به این نظام مقدس دارد وظیفه‌مند است که جهت اهداف عالیه نظام و تحقق منشور گام دوم انقلاب اسلامی تلاش نموده و برنامه داشته باشد؛ مخصوصا دولت‌هایی که قرار است ان‌شاءالله در آینده مسقر شوند باید دارای چنین ویژگی‌هایی باشند و از بهترین مدیران عملیاتی و نیروهای متجرب و اجرایی و نیز با روحیه جوان و پرکار استفاده نمایند؛ اگر چه قوای دیگر و نهادها و سازمان‌های غیر دولتی و نیروهای مسلح هم باید چنین سیاستی را در پیش داشته باشند تا بتوانند با یک مدیریت یکپارچه و پرهیز از مدیریت‌های جزیره‌ای کشور و نظام اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این جهت دولت جدید می‌تواند بسترهای لازم را برای آزادی‌های منطقی فعالیت‌های سياسی و اجتماعی از طریق به صحنه آوردن احزاب موثر و فراگیر و افزایش قدرت و سهم آنان در قوه اجرایی فراهم آورد و دیگر اینکه برای بر طرف نمودن خود تحريمی‌های داخلی که معضلی در مقابل رشد و جهش تولید و اقتصاد می‌باشد سیاستی را تنظیم نماید و به اطلاع مردم برساند و زمينه را برای ايجاد رقابتی سالم در حوزه‌های اقتصاد و صنعت خدمات و بازرگانی آماده نماید. همچنین رشد توسعه فعالیت‌های اقتصادی و برقراری انضباط مالی با اصلاح قوانین و کنترل و ایجاد نظم در فعالیت‌های پولی بانک‌‎ها و موسسات خصوصی مالی بسیار ضروری است.

بیادی افزود: علاوه بر این مبارزه سیستمی و منطقی با فساد خانمان برانداز اداری و برقراری قوانین انضباطی در وزارت‌خانه‌ها و دیگر ادارات و شرکت‌های دولتی لازم است که رئیس جمهور ساختار و سيستم اداری را به طوری اصلاح كند كه از به کارگیری افراد ناكارآمد در سازمان‌ها و نهادهای اداری كشور جلوگيری شود که این موارد می‌تواند از عمده فعالیت‌های دولت آتی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند