Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@04:12:57 GMT

دستگیری یک تروریست در کربلا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۶۴۶

یک تروریست که برای عملیات خرابکارانه در میان جمعیت دوستداران اهل بیت (ع) از نجف عازم کربلا بود از سوی ماموران امنیتی عراق دستگیر شد. ناطقان: این تروریست در شب میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) به همراه چند زائر سوار بر یک خودرو قصد داشت از شهر نجف در میان زائران و دوستداران اهل بیت خود را به شهر کربلا برساند و در آنجا ماموریتش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری ملی عراق (نینا) با تایید این خبر نوشت: تروریست مذکور در میان خودروهای سواری حامل زائران می دوید و در مواجهه با ماموران امنیتی سعی داشت با خدعه و فریب خود را کر و لال جلوه دهد اما پس از دستگیری و انتقال به پاسگاه دروغش فاش شد.

جزییات بیشتری از این تروریست بجز یک عکس بدون چهره و سایر موارد مرتبط همچون تجهیزات همراه و چگونگی برنامه عملیات منتشر نشده است.

مردم عراق رسم دارند در شب میلاد حضرت صاحب الزمان با حضور در حرم سیدالشهدا و مقام امام زمان در نزدیکی حرم مطهر، شمع و عود روشن کرده و به جشن و سرور پردازند.

همچنین از هفته گذشته و با نزدیک شدن به نیمه شعبان نیروهای امنیتی ارتش عراق در نقاط مختلف استان کربلا مستقر شده و جاده ها و معابر عمومی را تحت بررسی و نظارت مداوم و شدید قرار دادند.

این نظارت شبانه روزی که چند نوبت از سوی مقامات ارتش عراق مورد سرکشی قرار گرفت؛ همچنان و تا پایان مراسم های مرسوم و خروج زائران از شهر کربلا ادامه دارد.

منبع: ایرنا برچسب ها: دستگیری ، تروریست ، کربلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری تروریست کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته