Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عدم حمایت از داوران استان اصفهان امروز به یک دغدغه تبدیل شده در حالی که مهمترین مولفه داوری حمایت شدن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان ، داوری در استان اصفهان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است به نحوی که داوران بسیار خوبی در این استان به کار قضاوت مشغول هستند و سطوح داوران نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کلاس‌های مختلف داوری اگرچه با شیوع ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است اما در راستای افزایش سطح علمی و آمادگی داوران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و خوشبختانه امروز شاهد قضاوت‌های خوب داوران استان اصفهان هستیم.

متأسفانه با وجود این پتانسیل از داوران استان اصفهان حمایت شایسته‌ای صورت نگرفته است و همین موضوع باعث شده است تا رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان در این زمینه انتقاداتی را به دنبال داشته باشد به نحوی که این مقام مسئول نیز بر عدم حمایت شایسته از داوران استان اصفهان تأکید دارد.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: انتصاب اینجانب به عنوان رئیس هیئت داوران فوتبال اصفهان با شروع مسابقات همراه بود که حدود 90 تا 120 بازی در هفته انجام می‌شود و متأسفانه هنوز موفق نشدیم که کلاس‌های مختلف داوری را برگزار کنیم و به آموزش بپردازیم.

وی افزود: سطح داوری فوتبال اصفهان خیلی خوب است اما نتوانسته‌ایم در ایران قضاوت داشته باشیم و با پیگیری‌هایی که انجام شده است خوشبختانه بعد از پنج سال توانستیم یک داور در لیگ برتر داشته باشیم که قضاوت‌های خیلی خوبی هم داشته است و بازی‌های دسته یک، دو و سه و بازی‌های پایه و امید را داوران اصفهانی قضاوت می‌کنند و تمام ناظران از این داوری‌ها راضی هستند.

سهرابی: 10 درصد بازی‌های لیگ برتر اشتباه داوری تأثیرگذار داشت/ قضاوت داوران راضی‌کننده بود الهویی:‌ برخلاف سایر تیم‌ها برای اشتباه داوری از ما عذرخواهی نشد/ سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم مرتضایی: داوری دیدار با کوثر در سطح این مسابقه نبود/ از داوران باتجربه‌تر استفاده شود

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در این زمینه کار نشده بنده همچنان راضی نیستم چراکه هیچ حمایتی از داوری در اصفهان انجام نشده است در حالی که مهمترین مولفه داوری حمایت شدن است که متأسفانه در این زمینه اقدام خاصی صورت نگرفته و با آمدن رئیس جدید هیئت فوتبال اصفهان و ایجاد دپارتمان داوری فعالیت خوبی انجام شده و امیدواریم در سال جاری بتوانیم کارهای مفیدی را انجام دهیم.

وی ابراز داشت: سال جاری را بیشتر به آموزش داوران می‌پردازیم و هیئت هم ما را حمایت کند تا بتوانیم داوران خوب و جوانی را به لیگ برتر اعزام کنیم چراکه استان اصفهان حدود 400 داور دارد که اکثرا در اصفهان هستند و بیشتر از شهرستان‌ها از آنان استفاده می‌شود و داوران خیلی خوبی هم در شهرستان‌ها وجود دارد.

اخوان بیان کرد: شهرهای خمینی‌شهر، نجف آباد، مبارکه، شاهین شهر، زرین شهر، چادگان و سمیرم داوران بسیار خوبی را دارد که از آن‌ها در استان اصفهان استفاده می‌شود و امیدوار به آن‌ها هستیم تا با حمایت هیئت فوتبال به جایگاه واقعی خود برسند و متأسفانه هیچ وقت به داوران رسیدگی نشده و یکی از موردها دستمزد داوران و دیگری نداشتن جایگاه مناسب در ورزشگاه‌ها که با تمام این مشکلات تاکنون قضاوت‌های خوبی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/802/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوران استان اصفهان هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید