Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری در ایام نوروز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تردد روان در همه جاده‌های تهران-شمال

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر در محور فیروزکوه، جاده هراز و محور کندوان، همچنین آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های شمال تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* کاهش 4 درصدی ترافیک جاده‌ها

آشوری بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2351 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل چهار درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 110 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 103 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 98 هزار تردد، ثبت شد.

* 10 جاده مسدود داریم

وی اظهار کرد: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنج نامه-تویسرکان و محور شهمیرزاد - سمنان در استان سمنان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین  محور فرعی شمشک-دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور‌ پونل-خلخال، جاده شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها ترافیک سفر نوروزی ترافیک جاده ها حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان

سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری جریان دارد.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه خبر داد و گفت: تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اینکه محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و همچنین آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال