Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:49:25 GMT

کشف هزاران قطعه جوجه یک روزه در مرز بانه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۲۱۶

کشف هزاران قطعه جوجه یک روزه در مرز بانه

ایسنا/کردستان جانشین مرزبانی استان از کشف 106 هزار قطعه جوجه یک روزه و 560 کیلوگرم تخم مرغ در نوار مرزی بانه خبر داد.

سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با ایسنا  در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و کنترل نوار مرزی استان کردستان، مرزبانان هنگ بانه با بررسی و کنترل دقیق منطقه طی چند عملیات مرزی ، توانستند 106 هزار قطعه جوجه یک روزه و و مانع خروج غیرقانونی آن ها از مرزهای کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف 560 کیلوگرم تخم مرغ، عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان دامپزشکی، ارزش ریالی این اقلام کشف شده بیش از دو میلیارد برآورد شده است.

جانشین مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: حفظ و حراست از مرز و مقابله با قاچاق، اولویتی مهم در مرزبانی استان کردستان است که به این منظور با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می کنیم.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان کمیسیون عملیات مرزبانی سیستان و بلوچستان در دفتر فرماندهی هنگ مرزی جکیگور برگزار شد.

این کمیسیون به ریاست سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان و دیگر مسؤولان شامگاه روز گذشته (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار شد. فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نقاط حساس و دوردست حوزه هنگ مرزی جکیگور را ارزیابی کرد.

شجاعی در این بازدید از گروهان مرزی کستک هنگ مرزی جکیگور، با تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در تأمین نظم و امنیت منطقه، گفت: حفظ امنیت، مهم‌ترین و اصلی ترین مأموریت ماست که مرزداران خستگی‌ناپذیر همواره با شایستگی و توانمندی در حفظ  آن، ثابت قدم و موفق بوده‌اند و خواهند بود.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اشراف اطلاعاتی و اهتمام به رعایت اصول تأمینی در حفظ و حراست مرزها را لازمه موفقیت در مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: به همه مسائل مرزی باید با دید امنیتی نگاه کرد و روزمرگی در یگان‌های مرزی نباید باعث بی‌انگیزگی و بی‌اهمیتی ما نسبت به حساسیت وظیفه‌مان در قبال حفظ و حراست از مرزها شود.

وی مرزبانان را منشأ خدمات بسیاری مهمی از جمله امنیت دانست و افزود: امیدواریم همواره مرزداران موفق، سربلند و سلامت باشند و این امنیت همچنان مستمر و ادامه داشته باشد.

شجاعی با اشاره به اینکه افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی مرزبانان و مرزداران دارد، اظهار کرد: یک مامور جدا از وظیفه‌ای که در برقراری نظم و آرامش جامعه دارد همیشه برای مردم الگو است و باید مراقب رفتار خود باشد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی مرزبانی استان، وی توجه به امر آموزش را بسترساز ارتقای توان عملیاتی دانست و افزود: ارتقای توان عملیاتی در کنار توسعه کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی، راهبردی مطمئن در آرامش‌بخشی اجتماعی و به ارمغان آوردن امنیت برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر