Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:44:33 GMT

اسکار تمهیدات خود را در نظر گرفت/ احتمال حضور چرخشی مهمانان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۲۷۷

اسکار تمهیدات خود را در نظر گرفت/ احتمال حضور چرخشی مهمانان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مهمانان مراسم اهدای جوایز اسکار امسال ممکن است نتوانند خیلی سر جای‌شان راحت بنشینند چون برگزارکنندگان مراسم در حال بررسی پیشنهاد تعویض چرخشی نامزدها و اهداکنندگان به دلیل کووید -۱۹ هستند.

همچنین برگزارکنندگان در نظر دارند که پیش از اینکه گروه بعدی نامزدها و اهداکنندگان روی صندلی‌های‌شان بنشینند، صندلی‌ها و کل منطقه ضدعفونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایده مشابه برنامه جوایز گرمی امسال است که گروه‌هایی از اجراکنندگان و نامزدها به طور چرخشی در قالب چهار گروه تعویض شدند. تقریباً هر ۴۵ دقیقه یک بار این تعویض صورت می‌گرفت.

در مورد اسکار هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده اما جسی کالینز، استیسی شر و استیون سودربرگ که مسئولیت تهیه‌کنندگی مراسم امسال را بر عهده گرفته‌اند می‌خواهند برنامه را به صورت حضوری برگزار کنند چون گلدن گلوب و دیگر جوایز تجربه خیلی خوبی در اجرای برنامه از طریق زوم و به صورت مجازی نداشتند.

این تصمیم از سوی تعدادی از نامزدها از کشورهای خارجی با مخالفت مواجه شده که می‌گویند سفر کردن در دوران قرنطینه و پاندمی خیلی سخت است. این مسأله همچنین برای بازیگران و فیلمسازانی مشکل خلق کرده که نامزد دریافت جوایز شده‌اند اما در کشورهای خارجی مشغول فیلمبرداری هستند و مجبور می‌شوند هفته‌ها کار خود را برای قرنطینه و سفر کردن تعطیل کنند.

آکادمی امروز جلسه‌ای با نمایندگان استودیوها و مدیر برنامه‌های چهره‌های مختلف خواهد داشت تا برنامه‌های خود را با جزییات بیشتری مورد بحث قرار دهد. این ممکن است شامل حضور نامزدها از راه دور هم بشود.

هنوز مشخص نیست برنامه گروه‌های چرخشی اجرایی می‌شود یا نه چون تعداد شرکت‌کنندگان ممکن است از تعداد افرادی که از نظر قانونی می‌توانند در دوران پاندمی گردهم بیایند بیشتر شود.

نامزدها و اهداکنندگان اجازه خواهند داشت یک مهمان همراه داشته باشند، اما لیست افرادی که مجوز ورود به یونیون استیشن، یعنی جایی که جوایز توزیع می‌شوند، را دارند در سطح حداقل نگه داشته خواهد شد.

کد خبر 5177879

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکار شیوع کرونا جایزه سینمایی محمد ابوالحسنی فیلم سینمایی تئاتر ایران شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها فیلم بازی در نوروز 1400 دیرین دیرین موسیقی نواحی فیلم اقتباسی تئاتر شهر نوروز ۱۴۰۰ نوروز ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی پوش باشگاه پرسپولیس تهران مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به دور است و او بخش زیادی از مسابقات را به همین دلیل از دست داده‌اند.

سرخ‌پوشان با توجه به روند درمان این مدافع ملی‌پوش امیدوارم بودند تا این بازیکن را به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر برسانند اما چنین اتفاقی رخ نداد. با این وجود گفته می‌شد پورعلی‌گنجی در صورت صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر جام حذفی می‌تواند قرمزها را همراهی کند که با حذف پرسپولیس از این رقابت‌ها این احتمال نیز از بین رفت.

احتمال بازی ستاره پرسپولیس در این فصل با توجه به شرایط این بازیکن به کمترین حد ممکن رسیده و از طرفی با به اتمام رسیدن قرارداد پورعلی‌گنجی و همچنین احتمال جدایی او به نظر می‌آید دیدن دوباره او با لباس پرسپولیس به کمترین حد ممکن خود رسیده باشد.

کد خبر 850384 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می‌شود
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • «باگ» در جایزه آکادمی دانشجویی اسکار/ پدری که از حشره می‌ترسد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • روایت مشکل‌تراشی بی‌سابقه برای پزشکان زن؛ کمر شلوارت را پایین‌تر بکش!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد