Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:04:54 GMT

مرگ ۷ نفر بر اثر طوفان در ایالت تنسی آمریکا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۳۰۸

مرگ ۷ نفر بر اثر طوفان در ایالت تنسی آمریکا +تصاویر

طبق گفته مقامات ایالت تنسی، حداقل ۷ نفر بر اثر طوفان در این ایالت جان خود را از دست داده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  پویا؛ روز دوشنبه مقامات ایالت "تنسی" آمریکا بیان کردند که تاکنون 7 نفر در این ایالت بر اثر طوفان و سیل جان خود را از دست دادند.

پایگاه خبری "cbs" در این باره نوشت، به گفته وزارت بهداشت ایالت "تنسی" تاکنون پنج مورد مرگ و میر بر اثر طوفان در شهرستان "دیویدسون" ، یکی در شهرستان "چیتهام" و دیگری در شهرستان "هاوکینز" گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اجساد یک مرد 64 ساله و یک زن 46 ساله را در نزدیکی اردوگاه بی‌خانمان‌ها که در زیر آب جاری شده بودند، پیدا کرد؛ جسد یک پیرمرد 70 ساله نیز از وسیله نقلیه‌ای که در آب غرق شده بود، کشف شد؛ همچنین یک مرد 65 ساله در زمین گلف مرده پیدا شد.

نیروهای اورژانس در آخر هفته بیش از 240 نفر را در این ایالت و شهرستان‌های آن نجات دادند.

شهردار نشویل، "جان کوپر"، یکشنبه شب پس از بارش بیش از 7 اینچ در 48 ساعت در این شهر، وضعیت اضطراری اعلام کرد.

طبق بررسی‌های انجام شده در برخی از شهرستان‌های ایالت "تنسی" به دلیل طوفان و گردباد عظیم، برق بسیاری از خانه‌ها قطع شده است.

مرگ 5 آمریکایی و قطعی برق 16000 خانه بر اثر گردباد در "آلاباما" + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل آمریکا سیل آمریکا بر اثر طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • طوفان شدید در شهرستان بردسکن
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم