Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: مهلت ۷۲ ساعته برای خروج مسافران از دو استان تهران و البرز سپری شده و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه خودروهای غیربومی در این دو استان را شروع می‌کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت، متأسفانه شهر تهران و کرج نیز نارنجی شدند، اظهار کرد: به اجبار باید محدودیتهای تردد را در این دو شهر اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور افزود: تهران و کرج و شهرهای اطراف آن به دلیل شرایط خاص و ویژه‌، همیشه در زمان اعمال محدودیتها، به صورت یکپارچه دیده شده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاران بنده از امروز، مرزهای ورود و خروجی استان تهران و البرز را کنترل می‌کنند؛ خروج پلاک تهران و کرج از این محدوده‌ها ممنوع است و ورود پلاکهای غیر نیز به محدوده استانهای تهران و البرز مشمول همین محدودیتها بوده و بی‌توجهی به این محدودیتها نیز مستوجب جریمه 500 هزار تومانی خواهد بود.

این مقام انتظامی از مسافرانی که به استان تهران و البرز سفر داشته‌اند، خواست، امروز این دو استان را ترک کنند و گفت: از امروز همکاران بنده بحث کنترلها را انجام می‌دهند و از فردا بحث اعمال قانون و جریمه را شروع می‌کنیم چون مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از این دو استان سپری شده است.

حسینی با بیان اینکه تا به امروز شاهد افزایش قابل توجه تردد نسبت به سال گذشته بوده‌ایم، گفت: همزمان با افزایش ترددها، تصادفات نیز افزایش یافته و در مجموع شاهد افزایش 37 درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی بوده‌ایم.

گفتنی است، درحالیکه بسیاری از ساکنان تهران و البرز، دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند و در این دو استان و شهرهای آن سکونت و تردد دارند یا شاغل هستند، باید دید که این خودروها با پلاک غیربومی نیز مشمول جریمه 500 هزار تومانی در هر روز خواهند شد یا خیر؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور از تاریخ 9 فروردین/ اسامی 80 شهر نارنجی و قرمز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا جرایم رانندگی راهور پلیس وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا جرایم رانندگی راهور پلیس تهران و البرز دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است