Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:21:03 GMT

مشکلات واحدهای صنعتی لرستان به ادارات برمی‌گردد‌

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۳۸۶

مشکلات واحدهای صنعتی لرستان به ادارات برمی‌گردد‌

گروه استان‎‌ها- رئیس خانه صنعت و معدن لرستان گفت: مشکلات واحدهای لرستان به ادارات برمی‌گردد چون هیچ کاری برای صنعت انجام نمی‌دهند و صنعت زمین گیر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آبادحمید رحمان سالاری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد اظهارداشت: واحدهای صنعتی لرستان مشکلات زیادی دارند اما مشکلات عمده آنها مربوط به چهار بخش بانک‌ها، تامین اجتماعی، مالیات و اداره کار  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قوه قضائیه در بحث بانک‌ها همکاری خوبی دارد و بخش نامه‌های خوبی صادر کرده است ولی  هم اکنون صنایع لرستان در چهار بخش مذکور مشکل دارند.

رئیس خانه صنعت و معدن لرستان با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی لرستان به مرکز منعکس شده است عنوان کرد: مشکلات واحدهای لرستان به ادارات برمی‌گردد چون هیچ کاری برای صنعت انجام نمی‌دهند و صنعت زمین گیر شده است.

مسیر پر پیچ و خم تولید در ارومیه؛ تولیدکنندگان از مشکلات خود می‌گویندرئیس سازمان بازرسی در لرستان: قوانین و مقررات منجر به موانع تولید باید اصلاح شودعملکرد استان هرمزگان در سال "جهش تولید" چگونه بوده است؟

وی بیان کرد: با همکاری بازرسی جلوی تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی را گرفتیم و دستورات قاطعی دادند؛ برخی  گزارش غلط می‌دهند که 70 درصد واحدها کار می‌کنند ولی در  واقع تعطیل‌اند و کار نمی‌کنند.

سالاری گفت: از آنجا که شرکت شهرک‌های لرستان 18 ماهه است که هیئت مدیره ندارد سند صادرات محصولات نیز آماده نیست.

انتهای پیام/642

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکلات واحدهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان سرزده به ادارات کل کار و راه و شهرسازی رفت
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا