Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:35:35 GMT

راه‌اندازی نرم‌افزار تفکیک زباله در ساری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۴۳۸

راه‌اندازی نرم‌افزار تفکیک زباله در ساری

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن «ساریِ من»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

به گزارش ایمنا، سید محمدرضا گرامیان در خصوص راه‌اندازی نرم افزار جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل در شهر ساری، اظهار کرد: اپلیکیشن «ساریِ من» یکی از مهمترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات‌شهری به‌صورت غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهمترین بخش‌های این اپلیکیشن، جمع آوری زباله خشک از درب منازل با چند کلیک ساده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ساری تصریح کرد: شهروندان برنامه ساریِ‌من را دانلود کرده و درخواست جمع‌آوری زباله از مبدأ می‌دهند و سپس خودروهای جمع آوری زباله سازمان، درب منزل حاضر شده و کیسه حاوی زباله خشک را تحویل می‌گیرند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از تحویل و ثبت پسماند خشک، امتیاز شهروندان نیز در سامانه درج می‌شود و شهروندان می‌توانند هر لحظه میزان مشارکت و امتیاز خود را در نرم‌افزار مشاهده کنند.

گرامیان اظهار کرد: نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساریِ من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی گفت: در این سیستم، شهروندان به وسیله تلفن همراه خود در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ثبت درخواست جمع‌آوری زباله خشک را خواهند داشت و کارشناسان سازمان، طبق برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی شهروند، در خصوص تحویل آنی یا زمانبندی‌شده زباله به آدرس اعلام‌شده مراجعه و اقدام به جمع‌آوری بسته‌ها می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ساری توضیحاتی در خصوص نحوه دریافت این نرم‌افزار ارائه کرد و افزود: شهروندان ساروی، برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند از چند طریق این برنامه را دریافت کنند؛ منوی صفحه اصلی سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری یکی از درگاه‌هایی است که شهروندان می‌توانند به نرم افزار دسترسی پیدا کنند. سایت و اپلیکیشن کافه بازار نیز دیگر درگاه دریافت «ساریِ من» است. همچنین از دیگر راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن، از طریق آدرس e-saricity.ir خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 483792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري ساري پسماند شهري کلانشهر شهر تفکیک پسماند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری جمع آوری زباله خشک نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی