Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام درویشیان با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی باعث تملک بانک ها شده است، گفت: بانک ها اداره کننده های خوبی برای واحد های تولیدی نیستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «حسن درویشیان» امروز(10 فروردین) دربازدید از شهرک صنعتی خرم آباد، گفت: بدهی های بانکی از جمله مشکلات فرا روی تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی باعث تملک شده است، افزود: بانک ها اداره کننده های خوبی برای واحد های تولیدی نیستند.

 

وی با بیان خود بانک ها مدعی هستند دنبال تملک نیستند، افزود: بر اساس قانون هم ظرف سه سال باید واگذار شود.

 

حجت الاسلام درویشان با تاکید به اینکه بانک‌ها باید سودهای مازاد محاسبه شده را اصلاح کنند، یادآور شد: موضوع افرادی که بدهی بانکی دارند، قبل از اینکه بخواهد در مرجع قضایی مورد بررسی قرار گیرد توسط همکاران ما بررسی می شود.

 

وی بیان کرد: سودهای قانونی برای برخی از واحدهای تملک شده به دلیل عدم پرداخت به موقع اقساط تسهیلات، محاسبه شده است که باید یا استمهال شود یا دوباره تسهیلاتی در اختیار بگیرند تا واحد آنها از تملک خارج شود

 

حجت الاسلام درویشیان در ادامه با اشاره به وضعیت واحد های تولیدی استان، خاطرنشان کرد: استان لرستان تقریبا اولین استان از نظر نرخ بیکاری در کشور است.

 

وی با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده خدادادی در استان لرستان، افزود: استان لرستان  در ظرفیت‌های منابع آبی، استان سوم است که در صورت فعال شدن ظرفیت‌های صنعتی و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، بخش زیادی از مشکلات اشتغال استان برطرف می‌شود.

 

حجت الاسلام درویشیان تاکید کرد: بهره برداری بهینه از ظرفیت های بومی استان لرستان می تواند زمینه ساز رونق تولید و تقویت اشتغال در این استان باشد.

 

وی ابراز کرد: بر حسب منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضاییه، یکی از دستورات و اولویت‌های کاری خود را حمایت از تولید، کارآفرینی و افزایش اشتغال قرار داده‌ایم.

 

حجت الاسلام درویشیان افزود: در دستگاه قضایی و نظارتی  در حد اختیارات و وظایف می‌توانیم کار کنیم اما بخش عمده‌ای از تحقق رونق تولید و رفع مشکلات فرا روی این حوزه مربوط به حوزه اجرا است.

 

رئیس سازمان بازرسی کشورادامه داد: اگر قوانین به موقع و درست اجرا شود بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت بنابراین عدم اجرای قانون به عنوان یک ترک فعل مورد پیگیری و پیگرد قرار می‌گیرد.

 

حجت الاسلام درویشیان اظهار کرد: بخشی از موانع مربوط به قوانین و بخشی هم مربوط به عدم هماهنگی، همکاری و جدیت در رفع مشکل واحدها است.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونق تولید نظارت اشتغال حجت الاسلام درویشیان واحد های تولیدی استان لرستان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد