Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال احتمالا در بازی با پیکان زوج جدیدی را تجربه می کند.
به گزارش آریا، اگر اتفاق خاصی نیفتد در بازی با پیکان ارسلان مطهری و شیخ دیاباته زوج خط حمله استقلال را تشکیل می دهند. استقلال در شرایطی روز چهاردهم فروردین ماه به مصاف پیکان می رود که مهدی قائدی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بخش مهمی از تمرینات استقلال را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم مجیدی تصمیم دارد در بازی با پیکان از زوج دیاباته و ارسلان مطهری استفاده کند، زوجی که در 2 فصل اخیر خیلی کم کنار هم بازی کرده اند. البته این از خوش شانسی مجیدی است که دیاباته آماده به ایران برگشته است و می تواند در ترکیب اصلی بازی کند.
با بازگشت دروازه بان استقلال مشکل این تیم برای بازی با پیکان حل شد. سیدحسین حسینی از امروز برای بازی با پیکان استارت زد. ابتلای همزمان سید حسین حسینی و رشید مظاهری به مشکل بزرگی برای استقلال تبدیل شده بود و مشخص نبود چه کسی قرار است در بازی با پیکان درون دروازه استقلال قرار بگیرد. با این حال سیدحسین حسینی بعد از منفی اعلام شدن تست کرونایش از امروز کار خود را با استقلال از سر گرفت تا خود را آماده بازی پیکان کند. گفتنی است مهدی قائدی دیگر بازیکنی است که جواب تست کرونایش منفی اعلام شده است.
استقلالی ها مدت ها بود به دنبال عصای دستی برای وریا غفوری در جناح راست خط دفاعی می گشتند. موضوعی که با توجه به کمبود مدافع راست در فوتبال کشورمان، بیش از پیش سخت به نظر می رسید. با این حال احمد موسوی گزینه ای بود که در ماشین سازی ارزش های خودش را به نمایش گذاشت. از آنجایی که محمود فکری و وریا غفوری رابطه انچنان خوبی با هم نداشتند، موسوی به خوبی توانست از این فرصت استفاده کرده و خودش را به هواداران استقلال ثابت کند. شماره 20 آبی ها، این سمت و آن سمت زمین را به خوبی یکی می کند و در تکنیک هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. تمامی این موارد باعث شده است که مجیدی نیز برای ادامه فصل روی او حساب ویژه ای باز کند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که سازمان لیگ در خصوص برگزاری یا لغو بازی استقلال صحبتی نکرده است. به علت مثبت شدن تست تعدادی از اعضای استقلال، شایعاتی مبنی بر لغو دیدار این تیم با پیکان شنیده می شود که با تکذیب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همراه بود. غلامرصا نوروزی در خصوص برگزاری بازی استقلال در روز شنبه مقابل پیکان به خاطر ابتلای چند بازیکن به کرونا، اظهار داشت: بر اساس قانون جدید فیفا و AFC مسابقات با فرمول جدیدی پیگیری می‌شود.
وی افزود: البته از سال گذشته مسائل پزشکی و برگزاری لیگ به نهادهای مربوطه واگذاری شده است. برای لغو یک مسابقه دیگر موضوع درصد مبتلایان مطرح نیست بلکه قانون این است اگر تست 11 نفر به علاوه 5 نفر منفی شود می‌توانند بازی را برگزار کنند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که شنیده شده مقامات برگزاری منتظر نتیجه ستاد مبارزه با کرونا هستند، عنوان کرد: هیچ صحبتی با ما نشده است. براساس جدیدترین فرمول، کمیته پزشکی مربوطه و یا شاید ایفمارک تصمیم گیرنده خواهد بود. آنها هم باید پروتکل‌های وزارت بهداشت را انجام دهند اما سازمان لیگ هیچ نشست یا صحبتی را با ما نداشته است.
کاپیتان تیم ملی سوریه که به دلیل مصدومیت احتمالا نتواند در دیدار برابر تیم ملی ایران به میدان برود، بازی با استقلال را از دست نخواهد داد. در حالی که گفته می شود عمر السومه به دلیل عدم بهبودی کامل نمی تواند در دیدار برابر تیم ملی ایران به میدان برود، در بازی مقابل استقلال او را با پیراهن الاهلی عربستان خواهیم دید.
هر چند تاکنون زمان دقیقی برای بازگشت السومه به میدان اعلام نشده است اما به نظر می رسد که او با عجله بیشتر در مرور برنامه های آماده سازی خود حتی می توانست در دیدار تیم ملی سوریه برابر تیم ملی ایران نیز به میدان برود اما به هر دلیلی این اتفاق نخواهد افتاد تا عمر السومه با استراحت بیشتری بتواند خود را برای دیدار تیم الاهلی عربستان و استقلال ایران، از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 آماده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیدحسین حسینی استقلال مطهری دیاباته بازی با پیکان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش