Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@08:58:08 GMT

جزییاتی از افزایش حقوق جانبازان زیر ۲۵ درصد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۰۴۰

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از افزایش کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵ درصد مطابق با افزایش حداقل حقوق کارکنان دولت خبر داد.

خبرگزاری میزان - مهر نوشت: محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا در سال ۱۴۰۰ کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵ درصد افزایش می‌یابد یا خیر گفت: کمک معیشت این دسته از جانبازان عزیز براساس قانون، معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است که هرسال تصویب و ابلاغ می‌شود ما هم به کم بودن این رقم اذعان داریم و معتقدیم که باید افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بنیاد شهید تلاش دارد تا این رقم را افزایش دهد، اما تا زمانی که قانون تغییر نکند، نمی‌توانیم مبلغی اضافه بر آن پرداخت کنیم.

پاکدل ابراز داشت: هرساله بر اساس تورم کشور دولت حداقل حقوق کارکنان را افزایش می‌دهد. این رقم در سال ۹۹ برابر با یک میلیون و هفتصد و نود و شش تومان بود که در سال ۱۴۰۰ احتمالاً ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

معاون تعاون بنیاد شهید عنوان کرد: این رقم به میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و مطابق تعرفه دولت افزایش می‌یابد، اما در حال حاضر بنیاد شهید برنامه‌ای برای افزایش مازاد بر این موضوع برای کمک معیشت جانبازان ندارد.

پاکدل در خصوص توزیع بسته‌های کمکی در ایام نوروز اظهار کرد: نمایندگان بنیاد شهید در استان‌ها در دیدار‌ها و طی طرح سپاس، خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و برای ایام نوروز به این عزیزان کمک شده است.

بیشتر بخوانید: نوبخت: حقوق کارمندان و بازنشستگان ۵۰ درصد افزایش یافته است

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: افزایش حقوق جانبازان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افزایش حقوق جانبازان حقوق کارکنان بنیاد شهید کمک معیشت ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد