Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:34:20 GMT

۴۶۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی البرز بستری هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۰۵۴

۴۶۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی البرز بستری هستند

دکتر محمد فتحی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت:  ۶۵ بیمار کووید ۱۹  طی ۲۴ ساعت گذشته به علت خاطر وخامت حال عمومی در بیمارستان های البرز پذیرش و بستری شدند.

 از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۳ هزارو ۸۳۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های البرز بستری شده که ۳۰ هزارو۴۸۶ بیمار آنان بهبود یافتند.

این مسوول بیان داشت: سه بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز جان باختند و مجموع جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون در استان به ۲ هزارو ۸۷۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز،  یک شهرستان (کرج) در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

توصیه کارشناسان بهداشت و درمان استان البرز برای پیشگیری از شیوع کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مستمر دست ها با مواد ضدعفونی کننده و صابون است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی کووید-19 استان البرز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 استان البرز اخبار کنکور بیمار کووید ۱۹ استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها