Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: تالاب گاوخونی نیازمند رسیدگی جدی است و اگر برای این تالاب بین المللی، برنامه‌ ریزی مدون صورت نگیرد زندگی مردم اصفهان، تهران، سمنان و یزد در معرض خطر قرار می‌گیرد.

عباس رضایی در حاشیه بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی، اظهار کرد: سلامت مردم یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان است، اما متاسفانه طی سال‌های گذشته آبی که وارد گاوخونی می‌شد همراه با فلزات سنگین و نمک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین برنامه ریزی‌ها برای احیای تالاب گاوخونی انتقال آب است، از طرفی در شرایط خشکسالی به سر می‌بریم و میزان آب پشت سد زاینده رود به حداقل رسیده است. تالاب گاوخونی نیازمند رسیدگی جدی است و اگر برای این تالاب بین المللی، برنامه‌ ریزی مدون صورت نگیرد زندگی مردم اصفهان، تهران، سمنان و یزد در معرض خطر قرار می‌گیرد.

ابه گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، ستاندار اصفهان تصریح کرد: نگران آب آشامیدنی استان اصفهان هستیم از این رو اولویت اصلی صرفه جویی در مصرف آب است.

به گفته وی یکی از اصلی ترین اقدامات در جریان مشکلات آبی استان انتقال آب بوده که نشان می‌دهد در بحث انتقال آب باید جدی‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالاب گاوخوني استانی سیاسی استانی اجتماعی تالاب گاوخونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان