Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع درباره فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش برنا؛ محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره فعالیت این شرکت در تعطیلات نوروز گفت: در شرایطی که بخش عمده‌ای از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند اما این موضوع باعث ایجاد یک فرصت برای همکاران ما در حوزه اتوبوسرانی شد تا ضمن استمرار خدمات خود، نسبت به رفع عیب اتوبوس‌های فرسوده و معیوب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع افزود: به رغم اینکه در سال ۹۹ فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند.

او درباره دلیل تأخیر در ورود اتوبوس‌های بی‌آرتی به ایستگاه‌ها در ایام عید عنوان کرد: تنظیم زمان حرکت اتوبوس‌ها در این ایام، متناسب با تقاضای سفر است و اصولاً حمل و نقل عمومی نه تنها در تهران، بلکه در همه جای دنیا تقاضامحور است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره خبر خوب حوزه اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ با اعلام اینکه خوشبختانه اوراق مشارکت سال ۹۹ را در ساعات آخر سال توانستیم نهایی کنیم، بیان کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن، نسبت به خریداری اتوبوس‌های جدید در سال ۱۴۰۰ اقدام می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروز ویروس تعطیلات ایام عید حمل و نقل عمومی تعطیلات نوروز اتوبوسرانی تهران کرونا تعطیلات نوروز شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی