Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان فارس با خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری در شهر شیراز دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - همزمان با آغاز هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شهید مدافع امنیت محسن جعفری و خانواده وی تجلیل کرد.

در دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان فارس با خانواده شهید مدافع امنیت محسن جعفری در شهر شیراز، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور به صورت تلفنی با مادر و همسر شهید به گفتگو پرداخت و ضمن بیان جایگاه رفیع شهیدان، صبر و استقامت خانواده شهدا را ستود و موجب حفظ انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسول کریمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس نیز پایداری جمهوری اسلامی ایران مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی را ثمره خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا تمام هستی و زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته و وقف انقلاب و اسلام کردند و این وظیفه ما است که راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

وی با اشاره به آیه قرآن مجید، شهیدان را زنده و حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما دانست و افزود: شهادت مرگ شکوهمندی است که مجاهد راه خدا، آگاهانه و با الگو برداری از سالار شهیدان امام حسین (ع) و با افتخار انتخاب کرده و به حیات اخروی خود زیبایی و جلال می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: قدردانی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از سربازان گمنام امام زمان (عج)

وی با بیان اینکه شهیدان جهت امنیت و آرامش ما گرانبهاترین هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند، خاطر نشان کرد: ما قدردان و مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم و ان‌شاالله که با دعای خانواده شهید در محکمه عدل الهی شرمنده نباشیم.

در ادامه، قوام کریمی دادستان نظامی استان فارس گفت: قرآن شهدا را در ردیف پیامبران و شاهد و ناظر بر رفتار ما می‌داند و اینقدر نام شهید در نزد خداوند تبارک و تعالی عزیز است که هم ردیف با رسولان و پیامبران خودش قرار داده است.

وی گفت: ان‌شاالله خداوند روح و درجه شهید را متعالی‌تر گرداند و با سرور شهیدان امام حسین (ع) و همه شهدای بزرگ اسلام و شهید حاج قاسم سلیمانی محشور گرداند.

گفتنی است شهید مدافع امنیت محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در بهمن ماه سال ۹۹ به دنبال اقدام اطلاعاتی بر روی یک از باند‌های سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تجلیل از خانواده شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح تجلیل از خانواده شهدا رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران