Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فخرآوران امروز درباره وضعیت میوه و تره‌بار در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ارتباط با میوه و تره‌بار هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و میوه به فروانی در بازار موجود است.

وی با اشاره به شکسته شدن قیمت موز، افزود: درحال حاضر قیمت موز به 28هزار تومان در میدان میوه و تره بار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز استان مازندران بیان کرد: همچنین قیمت خیار ۸ تا ۹ هزار، گوجه ۴هزار هزار، کیوی ۱۴ هزار، پیاز ۳هزار، سیب‌زمینی ۴هزار ، سیب۱۰هزار ، قرمز ۸هزار، پرتقال تامسون ۹ تا ۱۰هزار تومان است.

فخرآوران به رکود بازار میوه و تره‌بار استان اشاره کرد و گفت: در روزهای کرونایی باتوجه به بحث تاکید و مسائل سلامت شاهد افزایش قیمت برخی میوه‌ها بودیم ولی درحال حاضر افزایش قیمتی وجود ندارد ولی مردم میوه کمتر در سبد غذایی مردم جای گرفته است.

انتهای پیام/86034/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت میوه در بازار مازندران میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار