Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@19:08:41 GMT

دروازه‌بان استقلال در لیگ برتر تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۵۸۸

دروازه‌بان استقلال در لیگ برتر تغییر می کند

با توجه به ابتلای رشید مظاهری به کرونا و همچنین منفی شدن تست کرونا سید حسین حسینی به احتمال بسیار زیاد دروازه‌بان استقلال در آغاز سال جدید و بازی با پیکان حسینی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به احتمال فراوان سید حسین حسینی مقابل پیکان از دروازه استقلال تهران حراست می کند.

ابتلای همزمان سیدحسین حسینی و رشید مظاهری دو دروازه بان استقلال به ویروس کرونا نگرانی هایی را برای طرفداران و کادرفنی این تیم ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز های گذشته تمرینات استقلال بدون حضور دو دروازه بان اصلی برگزار شد اما روز گذشته جواب تست حسینی یکی از گلرها منفی شد و او از دیروز به تمرینات برگشت و کارش را شروع کرد.

این در حالی است که تست کرونای رشید مظاهری هنوز مثبت است و او باید به همراه بابک مرادی، عارف غلامی و چند عضو کادرفنی در قرنطینه باشد.

با توجه به اینکه استقلال روز ۱۴ فروردین باید در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف پیکان برود و زمان بازگشت مظاهری به تمرینات هم مشخص نیست، به احتمال فراوان از حالا می توان سیدحسین حسینی را دروازه بان استقلال در این مسابقه دانست.

حسینی که در آخرین بازی با هدایت محمود فکری به ترکیب استقلال برگشته بود، با نظر فرهاد مجیدی در چند مسابقه گذشته نیمکت نشین شد و حالا بار دیگر به عنوان دروازه بان اول آبی ها مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال دروازه بان استقلال سید حسین حسینی دروازه بان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت