Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:57:43 GMT

بازديد از ادارات کل انتقال خون مازندران و سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۶۷۲

بازديد از ادارات کل انتقال خون مازندران و سمنان

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران در سفر‌هایی جداگانه به استان‌های سمنان و مازندران در تعطیلات نوروزی از ادارات کل انتقال خون این استان‌ها و مراکز اقماری تابعه آن‌ها بازدید به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، آقای دکتر تقی باهو طرودی؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران از مراکز انتقال خون شهرستان‌های ساری، تنکابن و چالوس در استان مازندران و همچنین از مرکز انتقال خون شهرستان سمنان در استان سمنان بازدید به عمل آورد و با کارکنان این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در دیدار با کارکنان این مراکز به تشریح فعالیت‌های انجام شده در معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان در سال 1399 پرداخت و نقاط قوت و چالش‌های مراکز اهدای خون یاد شده را بررسی کرد.
آقای باهو طرودی ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش کارکنان ادارات کل انتقال خون استان‌های مازندران و سمنان، سال 1400 را سال ارتقای سازمان انتقال خون ایران برشمرد و گفت: در سال 1399 تلاش‌های بسیاری در خصوص جذب منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و مزایایی کارکنان صورت گرفت و امیدواریم که با همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر در سال پیش رو نیز این تلاش‌ها به ثمر نشسته و استمرار یابد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان همچنین رضایت مندی کامل و تلاش برای حفظ و ارتقای انگیزه کارکنان را از مهمترین اهداف این معاونت برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید انتقال خون معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید تعدادی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح بازدید بعدازظهر امروز خود به همراه عبدالحسین روح‌الامینی دیگر نماینده مردم تهران و رئیس کمیته بهداشت درمان مجمع نمایندگان استان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و... از فرآورده‌های خونی است، این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و.. تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵۰۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس