Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:08:34 GMT

درخشش شطرنج‌باز خوزستانی در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۷۸۹

درخشش شطرنج‌باز خوزستانی در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا

رئیس هیئت شطرنج خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسابقات زیر ۱۴ سال تیمی آنلاین قهرمانی آسیا به مدت دو روز به میزبانی کشور سریلانکا برگزار شد، گفت: در مسابقات بخش انفرادی میز دوم سینا موحد بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

عبدالامیر خطیب زاده با اشاره به اینکه کشور ما در دو بخش دختران و پسران در این پیکارها شرکت کرده است، افزود: تیم (الف) ایران در هر دو بخش دختران و پسران، پس از تیم هندوستان نایب قهرمان مسابقات آنلاین تیمی زیر ۱۴ سال آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «موحد» به همراه تیم ملی به مدال نقره آسیا نیز رسید، گفت: همچنین زهرا پروین دیگر شطرنج‌باز خوزستانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بود که از کسب مدال بازماند.

رئیس هیئت شطرنج استان با بیان اینکه «موحد» در دو سال اخیر به افتخارات بسیار خوبی در سطح جهان و کشور دست پیدا کرده است، ادامه داد: افتخار آفرینی موحد حاصل برنامه‌ریزی و کار روی رده‌های سنی پایه است که امیدواریم با پایان شیوع ویروس کرونا در خوزستان و کشور شرایط برای ادامه فعالیت هیئت استان در این بخش بار دیگر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایران با دو تیم (دو تیم در بخش دختران و دو تیم در بخش پسران) در این رقابت‌ها حضور یافت.

کد خبر 5177933

منبع: مهر

کلیدواژه: سینا موحد مسابقات شطرنج مدال برنز ورزش خوزستان ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه امام زمان حضرت مهدی عج سانحه تصادف عکس استانها گرگان تردد وسایل نقلیه اردبیل مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک