Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم دادجو صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از نجات مرد چوپان در کوه‌های صعب‌العبور کردلان دشتی با بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بعدازظهر روز ۹ فروردین‌ماه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شد و تقاضای کمک کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: جوانی ۳۵ ساله که در کوه‌های کردلان دشتی گوسفندانش را به چرا برده بود، دچار حادثه سقوط می‌شود و بیش از ۱۵۰ متر به پایین دره می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادجو اظهار داشت: تکنسین‌های اورژانس خدارحم نویدکیا و روزبه دهباشی بلافاصله توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه برای پیدا کردن مسیر توسط بالگرد مردم آتش روشن کردند، در این شرایط تیم پرواز و تکنسین‌ها فقط به نجات جان آن مرد جوان فکر می‌کردند و به سختی فرود آمدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بوشهر اظهار داشت: وقتی تکنسین‌ها بالای سر مصدوم رسیدند، سریعاً سر و گردن مصدوم فیکس شد و مصدوم را روی برانکارد قرار دادند، با اقدامات به‌موقع درمانی جان مصدوم را نجات دادند و به مرکز درمانی برای ادامه درمان منتقل شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی