Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@20:02:06 GMT

اولویت اول ناجا در سال ۱۴۰۰ هوشمندسازی پلیس است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۱۷۶

سخنگوی ناجا از تهیه و تدوین ۱۶ اولویت کاری برای ناجا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: اولویت اول ناجا «هوشمندسازی پلیس» است تا بتوانیم با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم. خبرگزاری میزان- مهدی حاجیان روز سه‌شنبه در ستاد انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های ناجا برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: ناجا در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مختلفی را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از مبارزه جدی با قاچاق کالا در سال جدید خبر داد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، ناجا سعی می‌کند تمام موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران بردارد و با پشتیبانی‌ها خود منجر به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شود.

سخنگوی ناجا با اشاره به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه، هدف پلیس را حفظ امنیت و سلامت دانست و تصریح کرد: ساعات تردد شبانه به ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر کرد و به همه مسافران توصیه می‌شود ظرف ۷۲ ساعت شهر‌های نارنجی و قرمز کرونایی را ترک کنند در غیر این صورت پلیس مجبور به اعمال قانون می‌شود.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸۴ میلیون تردد در کشور ثبت شد، گفت: این عدد افزایش ۸۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ نشان می‌دهد.   بیشتر بخوانید: برخورد پلیس برای مقابله با کرونا چگونه بود؟

وی اظهار داشت: افزایش میزان ترددها، افزایش در تصادفات جانی، جرحی و خساراتی را در پی دارد به طوریکه تصادفات منجر به فوت ۱۹ درصد و تصادفات خسارتی ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار حاجیان در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود در استان کرمانشاه، شاخص‌های تاثیرگذار ناجا و فاکتور‌های انتظام‌بخشی در این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

سردار حاجیان؛ سخنگوی ناجا روز سه‌شنبه برای بازدید از مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به این استان سفر کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: مهدی حاجیان هوشمندسازی پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی حاجیان هوشمندسازی پلیس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری رودبار گفت: خواسته اصلی کارگران شهرداری رودبار که دو تا سه روز پیش به خاطر آن اقدام به اعتراض صنفی کردند، پرداخت ۴ ماه حقوق سال ۱۴۰۰، اضافه کاری و ارائه لباس و کفش مناسب و سایر مزایای شغلی است.

یکی از کارگران گفت: از حداقل‌های مزدی برخورداریم حال آنکه همان حداقل حقوق هم از بهمن ماه سال گذشته بدون محاسبه اضافه کاری پرداخت می‌شود.

او گفت: دلیل شکل گیری اعتراض کارگران، حضور بازرسان استانداری در محل شهرداری بود تا از این طریق مشکلاتمان را به گوش مسئولان بالا دستی برسانیم، اما متاسفانه استمرار و طولانی شدن پیگیری‌های صنفی کارگران باعث تهدید کارگران شد در عین حال بازرسان استانداری هم به خواسته‌های کارگران اهمیت ندادند.

این کارگر با بیان اینکه از بدو شروع به کار هر ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای ما با تاخیر پرداخت شده است، در ارتباط با مطالبات خود و همکارانش گفت: در سال ۱۴۰۰ شرایط مالی شهرداری به گونه‌ای بود که پیمانکار امکان وصول صورت وضعیت‌های مالی خود را از شهرداری نداشت به همین دلیل در طول ۱۲ ماه از سال ۱۴۰۰ هر ماه مبالغ کمی را به عنوان علی‌الحساب از کارفرما دریافت کرده‌ایم که مجموع مطالبات در این سال به حدود ۴ ماه می‌رسد. در عین حال چندین ماه حق بیمه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ کارگران به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است. به همین دلیل شماری از کارگران برای وصول این طلب قدیمی از پیمانکار وقت شکایت کرده‌اند، اما پیمانکار حاضر به پرداخت طلب کارگران نیست.

او از دستگاه‌های نظارتی خواست پرونده تخلفات شهرداری را بررسی کنند، تا با تمام کسانی که با از بین بردن حق کارگران در تخلفات مالی شهرداری رودبار دست داشته‌اند، برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • نقش ماما در سلامت زنان و نوزادان
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • ماما؛ نخستین همراه لحظه‌های شوق‌انگیز زیستن
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان