Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی جشن های نیمه شعبان همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) در کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن های نیمه شعبان همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی مولودیه و پخش شیرینی و شکلات از مهمترین بخش های این ویژه برنامه معنوی است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: زمزمه دعای فرج برای ظهور امام زمان (عج) از بخش های دیگر این برنامه های معنوی بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

سقاء ادامه داد: توزیع نان صلواتی و پخش بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدام های خداپسندانه همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) است.

 

وی خاطر نشان کرد: برپای ویژه برنامه معنوی شب احیای نیمه شعبان همراه با انجام اعمال این شب از دیگر فعالیت های اجرایی به همت فعالان کانون های مساجد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم، نور افشانی خیابان ها و مساجد و ذبح قربانی برای ظهور امام زمان (عج) نیز به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با نیمه شعبان اجرا شد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ولادت امام زمان عج مراسم احیای شب نیمه شعبان احیای شب نیمه شعبان جشن های نیمه شعبان ظهور امام زمان عج اردبیل مساجد استان اردبیل کانون های مساجد نیمه شعبان امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیع آخر ماه را رصد کنید

ماه دوازدهم اردیبهشت‌ به تربیع آخر می‌رسد، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و قبل طلوع آفتاب در آسمان به صورت برجسته قابل مشاهده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چهارشنبه -دوازدهم اردیبهشت- ماه وارد تربیع آخر می‌شود، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و در آسمان قبل طلوع آفتاب ظاهر می‌‎شود، این پدیده از اصفهان از ساعت ۰۱:۲۲ تا ساعت ۱۱:۲۸ قابل مشاهده است؛ در این زمان از چرخه ماهانه، ماه تقریباً نیمه روشن به نظر می‌رسد.

ماه هر چهار هفته یک‌بار به دور زمین می‌چرخد و موجب می‏‌شود فازهای آن از ماه نو، ربع اول، ماه کامل و ربع آخر هر ۲۹.۵ روز یک بار تغییر کند؛ ماه همان‌طور که در این چرخه پیشرفت می‌کند، در زمان‌های مختلف روز قابل مشاهده است، به طوری که در تربیع آخر نیمه‌های شب طلوع می‌کند تا سحر در بلندی آسمان ظاهر می‌‎شود و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

ماه روزهای آینده هر روز دیرتر طلوع می‌کند، به‌طوری که قبل از طلوع خورشید برای مدت زمان کمتری قابل مشاهده است؛ همچنین زمانی که به ماه نو می‌رسد، حوالی سحر طلوع می‌کند و حوالی غروب نیز غروب می‌کند و تنها در طول روز قابل مشاهده است.

کد خبر 749487

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود