Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:21:46 GMT

رشد بیش از ۵۸ درصدی اشتغال مددجویان در زندان‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۸۶۴

رشد بیش از ۵۸ درصدی اشتغال مددجویان در زندان‌های گیلان

محمدی اصل با اشاره به رشد بیش از ۵۸ درصد اشتغال مددجویان در زندانهای گیلان پیشرفت این مسیر را دستور رییس سازمان زندانهای کشور در خصوص ارتقای مهارت آموزی در زمینه اشتغال در بازدید از زندان های گیلان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی زندانهای گیلان؛ «رضا محمدی اصل» در بازدیدهای دوره ای نوروزی ۱۴۰۰، محوریت اشتغال، حرفه آموزی و ایجاد بستری بهتر در کمک رسانی به خانواده های مددجویان را محور برنامه ها دانست و گفت: در روز های پایانی سال ۹۹ با برگزاری هم اندیشی تخصصی با مرکز مراقبت بعد از خروج و انجمن های حمایت در خصوص پوشش بیشتر خانواده مددجویان با استفاده از پتانسیل های موجود و شناسایی بیشتر گروه های جهادی در زمینه های مختلف و همچنین ارائه برنامه منسجم در راه اندازی اشتغال مددجویان بعد از آزادی را در اولویت برنامه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل زندانهای گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» افزود: تمام توان مجموعه را برای رسیدن به تحقق این امر به کار می گیریم و با اجرای اولویت های ۱۲ گانه سازمانی و مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، اهدافی که از اهمیت خاص برخورداند را با یک برنامه زمانی، اولویت بندی کرده و برای دستیابی به آن تمام همت و تلاش خودمان را بکار خواهیم برد.

 

محمدی اصل با اشاره به اینکه بعد از بازدید ریاست سازمان در شهریور از زندان‌های گیلان توانستیم با استفاده از رهنمود ها و ارشاداتشان، اشتغال را به ۵۸ درصد برسانیم و همچنین خدمات نوین از قبیل دادرسی الکترونیکی را ۱۰۰ درصد انجام داده و استفاده از پابند هوشمند الکترونیکی که تحمل کیفر را برای زندانیان تسهیل می کند محقق کنیم به سخنان خود پایان داد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندانیان گیلانی اشتغال مددجویان زندان های گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد