Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:07:12 GMT

اضافه شدن یووه و اینتر به صف مشتریان آگوئرو

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۹۳۱

اضافه شدن یووه و اینتر به صف مشتریان آگوئرو

منچسترسیتی روز گذشته رسما اعلام کرد که سرخیو آگوئرو در تابستان این تیم را ترک خواهد کرد و اکنون شایعاتی مبنی بر پیوستن مهاجم آرژانتینی به سری آ به گوش می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئروی 32 ساله در تابستان پیش رو و پس از به پایان رسیدن قراردادش با سیتیزن ها ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد.

روز گذشته باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای رسما جدایی آگوئرو را اعلام کرد و نوشت: "منچسترسیتی در تابستان و وقتی قرارداد سرخیو آگوئرو به پایان برسد وداعی صمیمانه و احساسی را با این مهاجم افسانه ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو که هواداران سیتی او را بسیار گرامی می دارند و یکی از اسطوره های فوتبال است، یکی از بهترین و مورد احترام ترین فوتبالیست هایی است که پیراهن آبی آسمانی را بر تن کرده است.

او در تابستان سال 2011 به سیتی پیوست و بلافاصله در نخستین بازی که برای این تیم در پیروزی 4-0 خانگی برابر سوانسی به میدان رفت با دو گل و یک پاس گل در طول 30 دقیقه‌ای که در بازی بود، تاثیرگذار ظاهر شد تا نشان دهد که در ادامه قرار است چگونه بدرخشد."

 

 

طبق گزارش های منتشر شده در اسپانیا، غول های سری آ، PSG و بارسلونا به همین زودی مذاکره برای امضای قرارداد با آگوئرو را آغاز کرده اند. ستاره آرژانتینی هم اکنون می تواند با هر باشگاهی که بخواهد پیش قرارداد امضا کند.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که آگوئرو در کنار مویزه کین از اولویت های یوونتوس در بازار نقل و انتقالات هستند.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، نیز به دنبال مهاجم جدیدی می گردد که در کنار لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو به کار بگیرد.

منچستر سیتی سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی

فورفورتو با این توضیح که "همه این نماد‌ها در جا‌هایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید" به اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

دایی در نیوکمپ در سال ۱۹۹۹

علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر لحظات جالب

فرگوسن در جام جهانی

سر الکس فرگوسن چند هفته قبل از اینکه هدایت منچستریونایتد را قبول کند، به عنوان سرمربی اسکاتلند به جام جهانی ۱۹۸۶ رفت.

در واقع، او در آن زمان در آستانه پیوستن به آرسنال بود، اما به جای رفتن به هایبری به جام جهانی رفت و جورج گراهام به جای فرگوسن هدایت آرسنال را بر عهده گرفت. حضور فرگوسن در یک تیم ملی عجیب بود.

پاری سن ژرمن پرستاره

پاری سن ژرمن همیشه ثروتمند نبوده، اما زمانی که رنجرز در جام یوفا در سال ۲۰۰۱ این تیم فرانسوی را در ضربات پنالتی شکست داد، پنالتی زنان پاریس عبارت بودند از: جی جی اوکوچا (از دست داده)، رونالدینیو (گل)، مایکل آرتتا (گل)، گابریل هاینزه (گل)، برنارد مندی (گل) و مائوریسیو پوچتینو (از دست رفته).

کاکا

کاکا در سال ۲۰۰۷ توپ طلا را برد، ولی او جام جهانی را هم برده است.

این هافبک در جام جهانی ۲۰۰۲ برزیل حضور داشت و جوانترین بازیکن فهرست ۲۳ نفر سلسائو در جام جهانی بود. مثل رونالدوی ۱۷ ساله در جام جهانی ۱۹۹۴ که هرگز وارد زمین نشد.

فودن چند متری آگوئرو

سرخیو آگوئرو وقتی گل قهرمانی سیتی را وارد دروازه کوئینزپارک کرد، فیل فودن در کنارش بود. فیل فودن در واقع تنها چند متر با سرخیو آگوئرو فاصله داشت. فودن درباره حضورش کنار زمین گفت: وقتی آگوئرو گل زد، من مستقیماً پشت دروازه بودم. سپس در زمین جشن گرفتیم. آن زمان من هوادار سیتی بودم دیوانه‌وار است که فکر کنم اکنون با آن بازیکنان بازی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم