Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای بیش از 75 درصدی گروهی از هواداران به انتخاب رنگ مشکی برای انتخاب رنگ کیت دوم پرسپولیس، گروهی از هواداران این تیم را نگران کرده است

گروهی از هواداران قدیمی پرسپولیس نگران حذف رنگ سفید از پیراهن تیم محبوب شان هستند.

به گزارش طرفداری، همان طور که در اخبار داشتیم ابراهیم شکوری در جایگاه مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی نظر سنجی را برای انتخاب رنگ کیت دوم پرسپولیسی ها برگزار کرد و در این رای گیری که بین دو رنگ سیاه و سفید برگزار شد، بیش از 75 درصد از هواداران پرسپولیس به رنگ سیاه رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که اسباب نگرانی برخی از هواداران پرسپولیس را فراهم آورده است.

گروهی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با اعلام ناراحتی خود از این موضوع نوشتند که رنگ سفید به جای مانده از رنگ پیراهن شاهین بزرگ بوده و نمادی به یادگار از رگ و ریشه تیم شاهین است که نباید حذف شود.این گروه از هواداران با اشاره به این که باشگاه پرسپولیس برخواسته از باشگاه شاهین بوده امیدوارند تا رنگ سفید به عنوان یادگار به جای مانده از باشگاه شاهین همانند تمام دهه های قبل حفظ شود. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز از البسه جدید خود رونمایی نکرده و شنیده می شود برای بازی روز 14 فروردین مقابل پدیده این رونمایی انجام خواهد شد.

گفتنی است که در تمام سال ها و دهه های گذشته رنگ پیراهن پرسپولیس و همچین طور پرچم این باشگاه تلفیقی از رنگ غالب سرخ و رگه هایی از رنگ سپید بوده و پیراهن دوم پرسپولیس نیز همواره سفید بوده است به جز یک سال در زمان مدیریت جبیب کاشانی که رنگ پیراهن دوم پرسپولیس به تقلید از کیت دوم بایرن مونیخ و آث میلان به مشکی تغییر رنگ داد.

اخبار داغ 

برترین های قرن با حامد شیری: سید جلال و گل محمدی زوج دفاعی من هستند؛ تیم ملی 98 تکرار نمی شود فولاد - استقلال؛ ورود الفاظی جدید به فوتبال ایران علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کلودیو جنتیله: احتمال اخراج پیرلو؟ معمولا یوونتوس پس از یک فصل ناموفق تغییرات می دهد خواهر کریستیانو رونالدو: نیت برادرم این بود که بازوبند پرتغال را به صورت داور پرتاب کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس گروهی از هواداران دوم پرسپولیس رنگ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم

صحبت های رامین رضاییان پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (9.7MB)

دیگر خبرها

  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم