Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:46:23 GMT

اقامت 6339 مسافر در اقامت‌گاه‌های چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۹۷۵

اقامت 6339 مسافر در اقامت‌گاه‌های چهارمحال و بختیاری

مهرداد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون 6 هزار و 339 نفر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 212 نفر برابر 50.67 درصد در هتل‌ها، 133 نفر برابر 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد در هتل‌آپارتمان‌ها، 166 نفر برابر 2.62 درصد در هتل‌سراهای سنتی، 435 نفر برابر 6.86 درصد در مهمان‌پذیرها، یک‌هزار و 666 نفر برابر 26.28 درصد در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، 270 نفر برابر 4.26 درصد در مجتمع‌های گردشگری و 457 نفر برابر 7.21 درصد در طرح خانه‌مسافر رسمی این استان اقامت کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام یک‌هزار و 333 بازدید نظارتی در چهارمحال و بختیاری از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون افزود: از این تعداد 328 بازدید از مراکز اقامتی، 465 بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی، 128 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 412 بازدید از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمان‌سراها و خانه‌های مسافر بوده است.

جوادی اضافه کرد: در این مدت 94 هزار و 350 بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی عنوان کرد: از این تعداد 9 هزار و 662 بازدید از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی، 81 هزار و 658 بازدید مختص جاذبه‌های طبیعی و سه هزار و 30 بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز چهارمحال و بختیاری بوده است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مسافر اقامت چهارمحال و بختیاری نفر برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد