Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:33:27 GMT

مخالفت نتانیاهو با پیشنهاد تصدی ریاست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۴۰۶۱

مخالفت نتانیاهو با پیشنهاد تصدی ریاست

منابع رژیم صهیونیستی از مخالفت نتانیاهو با کناره‌گیری و تلاش گسترده مخالفانش برای جلوگیری از نخست وزیری مجدد وی خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برخی نزدیکان بنیامین نتانیاهو به او پیشنهاد داده‌اند تا از سمت نخست وزیری کناره‌گیری کند و در مقابل به عنوان رئیس رژیم صهیونیستی منصوب شود، اما او با این پیشنهاد مخالفت کرده و همچنان بر ادامه نخست وزیری اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لغو جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در پی تشدید اختلافات

ادامه تکاپوی مخالفان نتانیاهو برای حذف وی از صحنه قدرت

شبکه عبری زبان کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی از تمام سیاستمداران صهیونیست دعوت کرده برای کنار زدن نتانیاهو دست به دست هم دهند.

یعلون گفته همه باید بدانند که بدون کنار زدن نتانیاهو اوضاع خوبی برای اسرائیلی‌ها رقم نمی‌خورد و همگی باید اختلافات را کنار گذاشته و فعلا سکان رهبری را به یائیر لاپید بسپارند و همه باید به او ملحق شوند و پس از آن مسائل را بررسی کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بنیامین نتانیاهو موشه یعلون رژیم صهیونیستی یعلون مشرق رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند