Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:31:30 GMT

کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانیم در جدول تک رقمی شویم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۴۰۸۱

کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانیم در جدول تک رقمی شویم

کاپیتان نفت مسجدسلیمان گفت: جای تیم ما در این‌جای جدول نیست و می‌توانیم در جدول تک رقمی شویم.

سجاد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط نفتی‌ها اظهار کرد: شرایط‌مان خوب است. تیم‌مان یک اردوی چند روزه در اهواز برگزار کرد و همه بچه‌ها دست به دست هم خواهیم داد تا سه امتیاز بازی با نساجی را کسب کنیم و شخصیتی که در نیم فصل اول نشان دادیم را دوباره به تیم برگردانیم تا تیم‌ها روی ما حساب جداگانه‌ای باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط در جدول طوری شده است که باید مقابل نساجی پیروز شویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

او درباره شرایطش در نفت و درخشش در لیگ برتر گفت: امسال تیم ما جوان بسته شد و مزیتی که دارد این است که زیر سایه بازیکنان دیگر نیستیم و همین مساله باعث شد خیلی از بچه‌های تیم ما دیده و مطرح شوند. من هم از این قائده مستثنی نبودم و توانستم عملکرد خوبی از خودم به جای بگذارم. امیدوارم در ادامه لیگ روند رو به رشدم را ادامه دهم و در سال‌های آینده بتوانم ثمره این فصلم را ببینم.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در رابطه با پیشنهاد احتمالی تیم‌های بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس از پر طرفدارترین تیم‌های ایران هستند و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم‌ها بازی کند اما بستگی به شرایط دارد و باید ببینیم چه پیش می‌آید. هر بازیکنی که فوتبال بازی می‌کند ابتدا چشم اندازش تیم ملی است و من هم دوست دارم در تیم ملی بازی کنم و تمام توان را می‌گذارم تا به هدفم برسم.

او درباره سبک بازی‌اش و الگویش در فوتبال گفت: پست من هافبک دفاعی است و سبک بازی فرانک دی یانگ هافبک بارسلونا را دوست دارم و از بین بازیکنان ایرانی بازی امید ابراهیمی را دوست دارم. پست‌مان به شکلی است که باید فیزیکی بازی کنیم تا کارایی بیشتری داشته باشیم. من از ابتدا مربیانی داشتم که به من کمک کردند و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

جعفری اضافه کرد: حسین رحمانی در امیدهای خونه به خونه بابل اولین مربی بود که من را دید و استعدادم را کشف کرد و بعد از آن اکبر میثاقیان، علی نظرمحمدی و مهدی تارتار مربیانی بودند که در راه پیشرفتم به من کمک کردند. دوست دارم به همین شکل پیشرفت کنم. به بازی کردن در لیگ برتر قانع نیستم. من برای خودم برنامه‌ریزی دارم و مهم ترینش این است که به تیم ملی برسم و بعد از آن هم به اروپا بروم.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که جای نفت اینجای جدول نیست، بیان کرد: می‌توانستیم بالاتر از این رتبه در جدول باشیم و قطعا هم به جایگاه‌های بالاتر می‌رسیم و می‌توانیم تک رقمی شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی کاپیتان نفت مسجدسلیمان دوست دارم تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت