Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به دیداری صمیمی با سردار حاج ناصر دستاری رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، «عبدالله بحرالعلومی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به دیداری صمیمی با جانباز سرافراز اسلام و هشت سال دفاع مقدس سردار حاج ناصر دستاری رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالله بحرالعلومی» در این دیدار گفت: خداوند متعال در هیچ دوره ای، جهان را از وجود برخی از انسان ها خالی نکرده و نخواهد کرد چرا که نظم جهان با وجود این انسان ها معنا و مفهوم می یابد. آنها کسانی هستند که در یک چشم برهم زدن نیز از یاد خدا غافل نیستند؛ در دنیا فقط به دنبال چیزی هستند که آنها را به آخرت برساند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: سردار عزیز و بزرگوار جناب دستاری نیز یکی از این انسان هایی است که خداوند متعال، نظم جهان را به وجودش معنا کرده است.

 

بحرالعلومی با اشاره به ارزش و جایگاه جانبازان و جانبازی سردار حاج ناصر دستاری، بیان کرد: ایثار و فداکاری وصف ناپذیر سردار عزیز حاج ناصر دستاری در هیچ توصیفی نمی گنجد و همه ما مدیون ایثار و جانبازی انسان های شریفی همچون ایشان هستیم.

 

سردار حاج «ناصر دستاری» نیز در این دیدار صمیمی گفت: بسیار خرسندم که شخص ادیب و از جنس فرهنگ و هنر و چهره ای ملی، سکانداری فرهنگ و هنر استان اردبیل را بر عهده گرفته است.

 

وی ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: بسیار خوشبین هستم که فرهنگ و هنر استان روزهای خوبی در پیش رو خواهد داشت.

 

در این دیدار صمیمی سردار حاج ناصر دستاری به بیان خاطرات خود از صحنه های دفاع مقدس و پس از آن به بیان خاطرات خود در دیدار با مقام معظم رهبری پرداخت که در هر نکته به نکته سخنان سردار عزیز حاج ناصر دستاری عشق به وطن، قرآن و اسلام موج می زد.

 

سردار حاج ناصر دستاری که متولد 1347 در شهر اردبیل است، جانباز 75 درصد و 34 سال قبل یعنی در مهر ماه سال 1366 به درجه جانبازی نائل آمده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار صمیمانه اردبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند