Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان به ترتیب روز‌های ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه در رامسر و روز‌های ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود.

اکبر فلاح، سید مراد محمدی و نادر ناظری به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مجید ترکان، یداله اعتصامی و اکبر فلاح به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کادر‌های فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان نیز به عنوان ناظر در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی آزاد ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است