Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند ظاهراً در تیم ملی نروژ به اندازه دورتموند احساس راحتی نمی کند و حالا با انتقاداتی روبرو شده است.

ارلینگ هالند در جریان بازی های مقدماتی جام جهانی برای نروژ نه تنها گلزنی نکرده، بلکه به داشتن نگرش و رفتاری متفاوت با دورتموند در تیم ملی متهم شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، بعد از شکست 3-0 نروژ مقابل ترکیه، انتقاد ها از ستاره جوان خط حمله تیم به اوج رسید و حتی برخی رسانه های نروژی عملکرد او را 'فاجعه بار' خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یان آرنه ریسه، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی نروژ یکی از منتقدان او بود که گفت:

هالند به خاطر شخصیت و واکنشی که در مواقع بحرانی بازی های دورتموند از خود نشان می دهد، مورد تمجید واقع می شود اما اینجا هیچ کدام از آن رفتارها را ندیدیم.

برنت هالسکر، دیگر منتقد این بازیکن هم گفت:

ناامید کننده است. او با همان اعتماد به نفسی که سراغ داشتیم، بازی نمی کند. در دورتموند وقتی پاس بدی می دهد عصبانی می شود، اما اینجا راحت تسلیم می شود. نمی گویم که نسبت به تیم ملی بی علاقه است اما همان اثر گذاری را ندارد. این نشانه نگران کننده ای است.

استاله سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ هم در دفاع از مهاجم جوان خود گفت:

کارنامه ملی هالند تازه شروع شده است. این سوالات خیلی زود از راه رسیده اند.

مارتین اودگاد، کاپیتان تیم ملی نروژ هم گفت:

مشکل این است که ما باید از هالند بهتر استفاده کنیم. ما باید فوتبال بهتری ارائه کنیم و موقعیت های بیشتری برای او خلق کنیم.

اخبار داغ 

برترین های قرن با حامد شیری: سید جلال و گل محمدی زوج دفاعی من هستند؛ تیم ملی 98 تکرار نمی شود فولاد - استقلال؛ ورود الفاظی جدید به فوتبال ایران علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کلودیو جنتیله: احتمال اخراج پیرلو؟ معمولا یوونتوس پس از یک فصل ناموفق تغییرات می دهد خواهر کریستیانو رونالدو: نیت برادرم این بود که بازوبند پرتغال را به صورت داور پرتاب کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور

امیرعلی نبویان گفت: حتی شوخی با این ادبیات با زنان که به شدت در سختی هستند زشت است ناراحت شدم معتقدم آدم باید یه جا‌هایی دلش نیاد بعضی چیز‌ها رو به زبان بیاورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • سرقت برای انتقام!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس