Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:46:36 GMT

بیمه ملت تنها شرکت خصوصی دارای مجوز قبولی اتکایی خارجی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۴۸۵۰

بیمه ملت تنها شرکت خصوصی دارای مجوز قبولی اتکایی خارجی

بیمه ملت به عنوان تنها شرکت بیمه خصوصی توانست مجوز قبولی اتکایی خارج از کشور را از سوی بیمه مرکزی دریافت کند. - اخبار بازار -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه خصوصی دارای مجوز قبولی اتکایی خارج از کشور، موفق شد به استناد ضوابط اجرایی ماده 20 آیین‌نامه شماره 5/40 بیمه مرکزی، تمدید این مجوز را برای پنجمین سال متوالی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه ملت با حفظ روابط و مناسبات بیمه‌گری با بروکرها و بیمه‌گران بین‌المللی، موفق شد یکی از گام‌های بزرگ صنعت بیمه در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی را بردارد.

بر این اساس ، بیمه ملت می‌تواند ریسک‌های شرکت‌های بیمه خارج از کشور را تحت پوشش قرار دهد.

گفتنی است؛ پیش از حضور بیمه ملت به عنوان تنها شرکت خصوصی در بین شرکت‌های دارای مجوز قبولی اتکایی خارجی، تنها شرکت‌های بیمه دولتی طبق اساسنامه خود می‌توانستند قبولی اتکایی خارجی داشته باشند.

پیش از این بیمه ملت موفق به اخذ قبولی اتکایی داخلی نیز از بیمه مرکزی گردیده بود .

شایان ذکر است بیمه ملت در بین تمام شرکت های بیمه فعال در سرزمین اصلی بالاترین نسبت توانگری مالی در سال گذشته را به خود اختصاص داده بود .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجوز قبولی اتکایی تنها شرکت بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: ماموریت شرکت ملی نفت ایران تولید نفت و گاز و صادرات آن و ایجاد ثروت برای کشور است. برای اینکه این تولید محقق بشود و نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در صنایع بالادستی جزو کار‌های زیر بنایی کشور است که مفتخر به انجام آن هستیم. سابق بر این فقط شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند طرف دوم قرارداد وزارت نفت شوند، اما با پیشنهاد وزیر محترم نفت حالا بخش خصوصی نیز می‌تواند به عنوان طرف دوم شناخته شده و در توسعه میادین ما سرمایه گذاری کند.

معاون وزیر نفت گفت: امسال با لطف خداوند و همکاری بخش خصوصی موفق شده ایم که جهش دوم سرمایه گذاری با کمک پتروشیمی‌ها را رقم بزنیم و طی این تفاهم‌ها با سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری ۱۳۰ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور افزوده می‌شود. اگر پتروشیمی بخواد زنجیره تامین خود را تکمیل کند و ظرفیت ۳۰ میلیون تنی که در برنامه هفتم پیش بینی سده است که به تولید خود بیافزاید نیاز به خوراک بیشتری دارد و با این قرار داد می‌توانیم بخشی از آن را تامین کنیم. چه انگیزه‌ای بالاتر از اینکه پتروشیمی‌هایی که نیازمند خوراک هستند خود در بخش توسعه تولید خوراک سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید گفت که عمده صاحبان پتروشیمی‌ها و بانک‌ها مردم هستند که سهام این شرکت‌ها را در اختیار دارند و ما با وارد کردن بانک‌ها و پتروشیمی به سرمایه گذاری در  صنعت نفت و گاز در جهت تحقق شعار سال برآمده ایم

خجسته مهر گفت: در ۲.۵ سال دولت سیزدهم سالی بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است و این نزدیک به ۴ برابر دولت قبل است و از ۱۵ میلیارد دلار قراردادی که امضا شده است بخش عمده آن از طریق بخش خصوصی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد