Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان نایکی مدعی شده‌اند که شرکت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» در استفاده از کتانی‌های مدل «ایر مکس ۹۷» نایکی تخلف کرده و «بدون تأیید و مجوز این شرکت» دست به کاری زده‌اند که به نام تجاری و اعتبار آن آسیب زده است.

وکلای نایکی می‌گویند سؤ برداشت‌های بسیاری صورت گرفته و عده‌ای نیز خواستار تحریم این شرکت به‌خاطر تولید «کفش شیطان» شده‌اند و همهٔ این‌ها ناشی از تخلف فوق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان همچنین خواستار توقف تولید، تبلیغ و فروش این محصول شدند.

«لیل نز ایکس»، خوانندهٔ رپ جوان آمریکایی که پیشتر برندهٔ جایزهٔ گرمی نیز شده این کفش‌ها را هفتهٔ گذشته روی توییتر خود تبلیغ کرد و با این کار واکنش‌هایی را هم برانگیخت. این رپر ۲۱ ساله در ویدئویی که روز جمعه منتشر شد در فضایی فانتزی سری به جهنم می‌زند و با کارکتر شیطان هم می‌رقصد.

طبق اعلام وبسایت «ام‌.اس.سی.اچ.اف» این کتانی‌های قرمز و مشکی رنگ که با الهام از مفهوم شیطان طراحی شده‌اند، در کف خود جوهر سرخ و «یک قطره خون انسان» دارند.

شرکت فوق اعلام کرده بود تنها ۶۶۶ عدد (یادآور عدد وحش آخرالزمان در کتاب مکاشفه یوحنا) از این کتانی‌ها موجود است. سرانجام این کتانی‌ها که هر جفت ۱۰۱۸ دلار قیمت داشتند، همه ظرف یک دقیقهٔ نخست فروش اینترنتی فروخته شد.

شرکت نیویورکی «ام‌.اس.سی.اچ.اف» که به‌ارائهٔ کالاهای عجیب وغریب مشهور شده پیش از این کتانی‌های دیگری از شرکت نایکی را با نام «کفش‌های مسیح» که حاوی آب مقدس و یک نشان صلیب بود به فروش رسانده است.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نایکی کتانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن