Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس موسوی از پیشروی ویروس جهش‌یافته انگلیسی در ۹ شهر مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس موسوی در گفت و گو با بلاغ درباره آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در شهرهای مازندران با اعلام اینکه تاکنون ۹۷ نفر مبتلا به سوش جهش یافته ویروس کرونا( انگلیسی) شناسایی شده اند اظهار کرد: کرونای انگلیسی تا کنون در ۹ شهرستان تحت پوشش این دانشگاه در مازندران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه  موارد کرونای انگلیسی علاوه در شهرهای ساری، قائم‌شهر، نور ، آمل، بابلسر و رامسر در شهرهای تنکابن  ، نوشهر و سوادکوه شمالی نیز به ثبت رسید افزود: احتمال افزایش تعداد شهرهای درگیر استان با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بازارهای شب عید ، انجام دید و بازدیدها و دورهمی ها در ایام نوروز و همچنین ورود حجم زیادی از مسافران نوروزی به استان،  بسیار زیاد است.

وی بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی ، توجه به فاصله‌گذاری های اجتماعی و پرهیز از نشست‌های خانوادگی تاکید کرد.

موسوی گفت: بر اساس نقشه رنگ‌بندی کرونا که ۹ فروردین ۱۴۰۰ منتشر شده بود مناطق آبی در مازندران کاهش یافت و به جز شهرستان‌های میاندرود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، عباس آباد و کلاردشت که آبی هستند مابقی مناطق استان زرد اعلام شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لایینی، در یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه این یادواره را در راستای همزمانی روز کارگر و اردیبهشت مقاومت عنوان کرد و با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگری کشور، گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۸ شهید مربوط به جامعه کارگران مازندران است؛ به این معنا که بیش از یک چهاردهم شهدای کارگری کشور از مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به محوریت ۳۰ شهید کارگر شهرستان سوادکوه، در این یادواره، خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه نیز نه فقط در کل استان، بلکه در ایران از نظر تعداد شهدا سرآمد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه نیز در جامعه کارگری از نظر تعداد شهدای کارگر و جانباز در استان بیشتر است، از برگزاری یادواره شهدای کارگری در این شهرستان تشکر کرد.

آیت الله لایینی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره بسیار ارزش قائل است، به قطره خون شهدا و جانباز، قطره اشکی از خوف خدا در دل شب، قطره مرکب و جوهر علما و دانشمندان و قطره عرق کارگران برای روزی حلال اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ جز عبادت، ۹ جز آن کسب روزی حلال است، این امر را بیانگر اهمیت اسلام برای فرهنگ کار حلال دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر جامعه کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کرده و از کارشان گره گشایی کنند، گفت: همانطور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به جامعه کارگری، رفع مشکلاتشان و تبدیل ناامیدی آنها به امید ارزشمند است.

کد خبر 6094099

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد