Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:52:55 GMT

پدر شهیدان فتحی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۱۲۲

پدر شهیدان فتحی آسمانی شد

مرحوم حاج «علی فتحی» پدر شهیدان «نادر و ناصر فتحی» به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج «علی فتحی» پدر شهیدان «نادر و ناصر فتحی» بر اثر کهولت سن از استان همدان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «نادر فتحی» در بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۲ در چنگوله و برادرش شهید «ناصر فتحی»  در بیست و نهم بهمن ماه ۱۳۶۲ در فاو عراق به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ۱۲ اسفند ماه محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان با حضور در منزل شهیدان نادر و ناصر فتحی با خانواده معزز این شهیدان دیدار کرد.

محمد علی محمدی ضمن ادای احترام به پدر و مادر گرانقدر شهیدان «نادر و ناصر فتحی» یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن را گرامی داشت.

روستای یکن‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان است که ۴ هزار نفر جمعیت و ۹۰۰ خانوار دارد و اهالی آن در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده و برادران شهید "مصطفی"، "اسدا..." و "عباس احمدی"، "ناصر" و "نادر فتحی"، "علیرضا" و "عقیل نجاری" و "رمضان" و "ناصر سرابی" را تقدیم نظام همیشه سرافراز جمهوری اسلامی کرده اند.

از دیگر شهدای این شهر می توان به سردار مصطفی احمدی فرمانده ناحیه ۲ بسیج همدان و امیر اردشیر شمس فرمانده گردان نظامی ارتش در کامیاران اشاره کرد که سال ۵۸ به وسیله کومله به شهادت رسیده و پیکرش به وسیله گروهک ضد انقلاب قطعه قطعه شد.

جانباز شهید حسین عطایی مشفق هم از دیگر شهدای یکن‌آباد است که یک چشم و انگشت خود را در عملیات والفجر۸ و کربلای ۴ از دست داد، اما دست از مبارزه برنداشت و با همان حال در عملیات کربلای ۵ حضور یافته و به شهادت رسید.

/ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک