Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@16:12:02 GMT

عبور بیش از ۱۰۰ کشتی از کانال سوئز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۲۵۹

تردد کشتی ها در کانال سوئز پس از توقفی یک هفته ای مجددا به حالت عادی بازگشت. خبرگزاری میزان – گزارش‌ها از بازگشت تردد کشتی‌ها به حالت عادی در کانال سوئز پس از توقف تردد یک هفته‌ای حکایت دارند.   به گزارش «رویترز»، تلویزیون دولتی مصر اعلام کرد پس از بازگشایی کانال سوئز از دیشب تا صبح امروز سه شنبه، ۱۰ فروردین، ۱۱۳ کشتی از این کانال عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تردد ۱۱۳ کشتی مذکور در هر ۲ جهت بوده است.   تردد در این کانال بین المللی از عصر دیروز و در پی اجرای عملیات شناورسازی کشتی «اورگیون» که این مسیر را مسدود کرده بود، از سر گرفته شد.   این عملیات با کمک از پدیده جزر و مد و حفاری در اطراف بدنه کشتی به علاوه نیروی کششی ۱۰ یدک کش دریایی از چهار جهت انجام شد.  بیشتر بخوانید:  کانال سوئز بازگشایی شد  شناور شدن کشتی به گل نشسته در کانال سوئز کانال سوئز از ۲۳ مارس به دلیل به گل نشست کشتی اورگیون مسدود شده بود.   کشتی کانتینربر اورگیون که متعلق به شرکت ژاپنی Shoei Kisen است و توسط شرکت تایوانی Evergreen Marine اداره می‌شود، یک هفته پیش در کیلومتر ۱۵۱ کانال سوئز در مسیر چین به روتردام به گل نشست.   طول این کشتی ۴۰۰ متر، عرض آن ۵۹ متر و ظرفیت حمل آن حدود ۲۲۴ هزار تن است.   انتهای پیام/ برچسب ها: مصر کانال سوئز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانال سوئز مصر کانال سوئز کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)



منبع:بیسیمچی مدیا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم) انتشار تصاویر جدید از حمله پهپادی سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل (فیلم) شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)

دیگر خبرها

  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • عبور از دژاووی بورسی
  • لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ