Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد ۴۰ عنوان خدمت به نیابت از شهدای استان اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، در راستای اجرای دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد خدمات و فعالیت‌های گوناگونی با رویکرد محرومی‌زدایی و خدمت‌رسانی در سطح استان یزد اجرا شده که شاخص‌ترین این فعالیت‌ها و اقدامات اجرای 40 خدمت به نیابت از 4000 شهید استان یزد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4000 مترمربع دیوارنگاری و نقاشی دیواری با موضوع شهدای دفاع مقدس در خدمت نقش شهید، اهدای 4000 بسته بهداشتی در خدمت به ارمغان سلامت، حمایت از 4000 نفر از بیماران خاص در طرح نبض زندگی، سرپرستی از 4000 نفر از ایتام استان و 4000 شفیت ایثارگری بخشی از خدمات ارائه شده به مردم در راستای کنگره شهدا استان است.

به نیابت از شهدای استان یزد و در راستای دومین کنگره ملی شهدای 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در طرح موسم پرواز از بند زندان رها شدند، همچنین با توجه به شیوع کرونا 4000 بسته خون و پلاسما در طرح به رسم ایثار اهدا شد و 4000 بسته حمایتی در همایش کمک‌های مومنانه به محرومان و نیازمندان اهدا شد.

قربانی 4000 رأس گوسفند در طرح برکت قربانی، احداث 4000 متر مربع مسجد و نمازخانه به عنوان خدمت کوی عشق، اهدای گسترده نان صلواتی در سطح استان با عنوان رزق شهید، 1000 سری کمک جهیزیه و 400 سری جهیزیه در قالب طرح خدمت به عشق شهید تامین شد و 400 ازدواج آسان اسلامی شکل گرفت.

توزیع 4000 پرس غذا در بین آسایشگاه‌های سالمندان با عنوان پای سفره شهدا، اهدای 4000 دست لباس ورزشی با طرح شهدا در قالب طرح به رسم پهلوانی، ایجاد 4000 متر مربع فضای ورزشی با عنوان سکوی قهرمانی و بهسازی 4000 مترمربع از منازل محرومین در قالب طرح خانه‌ات آباد اجرا شد.

در قالب طرح روشنا 4000 متر شبکه برق روستایی احداث و مرمت شد، همچنین 4000 فقره وام و تسهیلات معیشتی، ازدواج و اشتغال به نیازمندان استان در طرح وام‌دار شهید اهدا شد، همپنین با همکاری دادگستری استان یزد در طرح یاوران عدالت پرونده 400 نفر به صلح و سازش ختم گردید.

4000 متر مربع فضای آموزشی با عنوان مهر مدرسه ایجاد شد، 4000 مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهید در طرح مشق عشق توسط دانش‌آموزان استان نوشته و چاپ شد، همچنین در قالب طرح رونق خاک به 4000 نفر از کشاورزان مشاوره کشاورزی ارائه شد و در قالب خدمت لبخند دانش‌آموز از 4000 دانش‌آموز بی‌بضاعت استان یزد حمایت صورت گرفت.

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد| 40 عنوان کتاب کنگره شهدای یزد رونمایی شدکنگره ملی 4000 شهید استان یزد| عملیات بهسازی گلزار شهدای یزد آغاز شد / الگوگیری از معماری مسجد جامع کبیر یزد در گلزار شهدا + فیلمکنگره ملی 4000 شهید استان یزد | رونمایی از "المان تن و تانک و تندیس" کم سن ترین شهید دفاع مقدس / بازسازی صحنه‌هایی از مقاومت رزمندگان+ فیلم

اجرای 4000 ختم قرآن و چله زیارت عاشورا، دیدار با 4000 خانواده شهید در طرح به رسم شیدایی، دیدار با 4000 ایثارگر، غرس 4000 اصله نهال، چاپ 40 عنوان کتاب در طرح معرفت ایثار با موضوع شهدا و دفاع مقدس و تولید 4000 دقیقه محتوای فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌ها و خدمات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد است.

در سال گذشته به احترام شهدا 400 نوزاد به نام شهدا نام‌گذاری شدند، ارائه 4000 خدمات مشاوره حقوقی رایگان در قالب خدمت یاوران عدالت، اهدای 4000 جلد قرآن بیان جاودان، اهدای 4000 جلد کتاب در طرح هدیه دوست خوب با اولویت دفاع مقدس به کتابخانه‌های عمومی استان، در طرح توسل شهدایی 40 برنامه مذهبی در امامزادگان سطح استان و 4000 منبر و مداحی صلواتی در قالب منبر شهدایی از دیگر برنامه‌های دومین کنگره شهدای یزد بود.

یکی دیگر از خدمات چهل گانه دومین کنگره تهیه 4000 بسته فرهنگی در قالب احسان فرهنگی، نصب 4000 تابلو نام شهدا در طرح به نشانی شهید، تهیه 400 دقیقه کلیپ، مستند و موشن‌گرافی در قالب طرح هنر ایثار از جمله خدمات کنگره ملی 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد که در مدت سال 1399 با کمک دستگاه‌های مختلف استان و سپاه الغدیر اجرا شد.

اجلاسیه نهایی و مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی شهدای یزد صبح امروز با حضور مقامات کشوری و لشکری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره ملی 4000 شهید استان یزد دومین کنگره ملی قالب طرح شهدای یزد دفاع مقدس اهدای 4000 اجرا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان در سال ۱۴۰۵ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ سعید شعبانی عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری نمایش اقتدار رزمی در طول 45شب در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: گرچه چندین ماه تا اجرای این برنامه زمان باقی است، اما برگزاری باشکوه نیازمند اعتبارات لازم است که امیدواریم همانند سال گذشته به خوبی برگزار شود.

وی از برگزاری و تداوم اردوی راهیان پیشرفت در کردستان خبر داد و افزود: در قالب این اردو بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید به داخل و خارج از استان اعزام و با پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته آشنا خواهند شد. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این برنامه در راستای نهضت جهاد تبیین، امیدآفرینی و آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌ها و دستاوردها انجام خواهد شد.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که با توجه به پیشرفت کشور، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

شعبانی همچنین از اعزام زائران به حرم حضرت امام(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار نفر از کردستان در این برنامه شرکت کردند که امسال سهمیه به 4 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: البته دنبال این هستیم که این سهمیه به همان 3 نفر کاهش یابد چراکه ناوگان استان پاسخ‌گوی تعداد زائران نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان نیز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق غربی و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز همانند سالیان گذشته آمادگی میزبانی از کاروان اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان، دبیرخانه کنگره 5530 شهید کردستان آغاز به‌کار کرد، گفت: قرار شده که این کنگره سال 1405 در سنندج برگزار شود.

معاون سپاه استان کردستان اعلام کرد: هفته آینده نیز کاروانی از استان به عملیات بازی دراز کرمانشاه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی