Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:32:20 GMT

روزانه ۱۵۰ تن مرغ در یزد توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۴۸۰

روزانه ۱۵۰ تن مرغ در یزد توزیع می‌شود

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی صمت یزد به ایرنا، محمدرضا علمداریزدی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در چند روز گذشته مقدار مناسبی مرغ عرضه و توزیع شد. 

وی با بیان اینکه دیروز ۱۵۰ تن ، امروز ۲۰۰ تن توزیع شذ و روزچهارشنبه هم همین مقدار گوشت مرغ عرضه می‌شود، اظهار امیدواری کرد:  تا زمانی که تقاضا در بازار به تعادل نرسد همچنان این سهمیه بندی حفظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
علمداریزدی گفت: کار نظارت با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی بر عرضه و توزیع مرغ در فروشگاه‌ها آغاز  شد و  در هر مرکز توزیع ، یک بازرس از سازمان حضور دارد که بحث کنترل فروش مرغ تا رسیدن به دست مصرف کننده را به طور کامل پیگیری می کند.

همچنین اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رییس سازمان جهادکشاورزی یزد گفته بود که به طور میانگین روزانه حدود ۱۷۰ تن مرغ در استان کشتار که این مقدار بیشتر از نیاز استان است.

 سید ابوالفضل میروکیلی افزود: میزان جوجه ریزی در بهمن ۹۹ نسبت به بهمن ماه سال ۹۸ حدود ۲۰۰ هزار قطعه افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار قطعه جوجه رسید که باعث شد، کمبودی در بازار نباشد.

وی اظهار کرد:  به علت کمبود مرغ در استان های همجوار و همچنین ایام نوروز هجوم مردم برای خرید مرغ بیشتر از قبل است.

میروکیلی ادامه داد: با این وجود مردم هیچ نگرانی  برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز در استان نداشته باشند و مرغ از قرار کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰تومان در دسترس است.

۹۶۰ واحد پرورش مرغ گوشتی در استان یزد وجود دارد. 

۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند که این نسبت در مناطق شهری و روستایی کشورهای توسعه یافته ۶۰ به ۰ ۴ درصد است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد گوشت مرغ مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد گوشت مرغ مرغداری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن گفت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق (ع)، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

وی افزود: بلیت این قطارها از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد