Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال درباره مسایل مختلف باشگاه اسبقش با فوتبالی گفت و گو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند اختر در مورد دیدار استقلال و پیکان با وجود شرایط اردوی این تیم و بیماری کرونا که پیش آمده بود به خبرنگار ما گفت:

برای مثال مهدی قایدی که یکی از افرادی بود که در ابتدا کرونایش مثبت و بعد منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از افراد تاثیرگذار است و امیدوارم به بازی با پیکان برسد و بتواند توقعات هواداران را برآورده کند.

ادموند اختر در ادامه صحبتهایش از دیاباته انتقاد میرکند و می گوید:

اگر دیاباته روندی که در این دو سال داشته را ادامه دهد، یعنی اینکه آقای مجیدی هم زورش به او نرسیده است. من تعجب می کنم بازیکنی مثل دباباته چرا باید اضافه وزن داشته باشد و چرا باید این قدر راحت به مرخصی برود؟ با ۲۰ روز رفتن به مرخصی در کوران مسابقات که تیم دارد می جنگد این استقلال است که ضرر می کند.

ادموند اختر انتقادهایش را به سمت مدیریت می برد:

نمی دانم بازیکن وقتی به مرخصی می‌رود مقصرش مدیریت است یا قراردادش. البته فکر نمی کنم در قراردادش هم چنین بندهای استفاده از مرخصی وجود داشته باشد. شیخ در یک سال گذشته هر موقع دوست دارد می رود و بر می گردد و هر موقع هم دلش می خواهد پولش را می گیرد. این مسأله ای است که اگر فرهاد مجیدی واقعا می‌خواهد موفق باشد باید به دیاباته تذکر دهد و همیشه یادتان باشد خود فرهاد مجیدی بازیکن باهوش، تاثیرگذار و محبوبی بوده است. بازیکنی که می‌خواهد در تیم بزرگ بازی کند باید بزرگی کند. من اطلاع دقیقی از شرایط شیخ‌ دیاباته ندارم اما انشالله که به شرایط سابقش برگردد و با یک بدن آماده بازی کند، به هرحال استقلال ۳۰ میلیون طرفدار دارد و شیخ حتما این موضوع را می داند.

ادموند اختر  پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم با توجه به داشته هایش و کادر فنی که در رأس آن فرهاد مجیدی قرار دارد می تواند در سه جام موفق باشد یا نه گفت:

مسئله لیگ برتر با جام حذفی و بازی های آسیایی فرق می‌کند.‌ همه ما می‌دانیم استقلال یکی از پر افتخارترین تیم های باشگاه آسیا است و در گروه خیلی سختی قرار گرفته و من فکر می‌کنم آن تیم ها بیشتر از استقلال می ترسند تا ما از آنها. من فکر نمی‌کنم در آسیا ر مرحله گروهی مشکل خاصی داشته باشیم. اگر استقلال از عدم آمادگی و مصدومیت رهایی پیدا کند شرایطش برای صعود کردن از مرحله گروهی فراهم است. در لیگ برتر هم که تیم ها از هم شناخت دارند و بازی ها برای هیچ تیمی آسان نیست. همه تیم ها قابل احترام هستند و مهم این است که استقلال سه امتیازها را بگیرد تا در کورس باقی بماند. مهم این است که بعد از تعطیلات بازیکنان آماده باشند و نتیجه بگیرند و امسال استقلال بعد از سال‌ها قهرمان لیگ برتر شود.

ادموند اختر در پایان در مورد اینکه تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ به جام جهانی صعود می کند یا نه گفت:

در مورد مسئله میزبانی باید بگویم که عرب ها از لابی که داشتند استفاده کردند و‌لابی آنها قوی است و بازی متمرکز در کشور بحرین برگزار می شود. ما نباید یادمان برود که ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌تواند با لژیونرهایی که در خارج و بازیکنان خوبی که در داخل داریم بتوانیم در چهار بازی امتیاز کامل به دست بیاوریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. من صد در صد مطمئن هستم تیم ایران به مرحله بعد و حتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ جام جهانی ادموند اختر جام جهانی دراگان اسکوچیچ دیدار استقلال و پیکان ادموند اختر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.   تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.   تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.   نشست هماهنگی این مسابقات امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت) به صورت آنلاین برگزار شد و از ایران، مسعود یزدان‌پناه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مرتضی افجه‌ای به عنوان عضو کمیته مسابقات و داوری و مسئول VIS رقابت‌ها، مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران و محمد شاهمیری عضو کمیته مسابقات و داوری آسیای مرکزی در آن شرکت کردند.   همچنین محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی، یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان، نالک‌کا از سری لانکا به عنوان دبیر کاوا و نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده در این نشست حضور داشتند که مسایل فنی مطرح و برنامه مسابقات مشخص شد.   این رقابت‌ها در سالن ۱۰ هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی قرار زیر است:   شنبه ۲۲ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ ایران – ترکمنستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – قرقیزستان   ساعت ۱۸؛ افغانستان – پاکستان   یکشنبه ۲۳ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ قرقیزستان – ترکمنستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – پاکستان   ساعت ۱۸؛ ایران – افغانستان   دوشنبه ۲۴ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ سری‌لانکا – افغانستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ ایران – قرقیزستان   ساعت ۱۸؛ ترکمنستان – پاکستان   روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.   چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ ایران – سری‌لانکا   ساعت ۱۵:۳۰؛ افغانستان – ترکمنستان   ساعت ۱۸؛ قرقیزستان – پاکستان   پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ افغانستان – قرقیزستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ ترکمنستان – سری‌لانکا   ساعت ۱۸؛ ایران – پاکستان   جمعه ۲۸ اردیبهشت   ساعت ۱۵؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)   ساعت ۱۷:۳۰؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول) ­

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران