Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:20:40 GMT

تماشاگران آبادانی بهترین انگیزه‌ ما هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۷۴۳

تماشاگران آبادانی بهترین انگیزه‌ ما هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از پیروزی ۶۸ بر ۶۰ تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان و راه یابی به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها بر سرسختی رقیب اصفهانی خود تاکید کرد.

او افزود: پیش بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم، تیم بسکتبال ذوب آهن هم از تیم‌های خوب لیگ برتر بود که بازیکنان خوب خارجی را برای این فصل جذب کرده بود و ما سعی کردیم که در بازی سوم بتوانیم با تمرکز و هوشیاری بالای بازیکنان خود کار را جلو ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:خوشحالم که این نتیجه که کسب شد و توانستیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

سامری در خصوص رقیب نیمه نهایی پالایش نفت آبادان نیز اظهار داشت: برای تیم مهرام و بازیکنان این تیم احترام زیادی قائل هستم و باید بگویم که ما توانسته ایم در سال‌های گذشته چه با بازیکن خارجی و چه بدون بازیکن خارجی به نیمه نهایی رقابت‌ها برسیم و از این لحظه به بعد هم سعی میکنیم که بهترین بازی‌ها را تا پایان فصل از خود نشان دهیم.

او در خصوص هواداران تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:قبلا هم عرض کرده بودم که بهترین سرمایه و انگیزه ما هواداران هستند، مردم خوب و فهیم آبادان ما را تنها نگذاشتند، در فضای مجازی و در سطح شهر حتی زمانی که شکست می‌خوردیم تیم ما حمایت کردند.

سامری در پایان تاکید کرد:به تمام بازیکن‌های خسته نباشید می‌گویم، آن‌ها واقعا از جان مایه گذاشتند تا این تیم باز سر بلند کند و به نیمه نهایی برسد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پالایش نفت آبادان تیم بسکتبال نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی