Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین آب شهرک‌های صنعتی توسط تانکرهای آبرسانی، گفت: این آب برای شرب واحدهای صنعتی استفاده خواهد شد. اکنون ۸هزار اشتغال در معرض تهدید قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حمیدرضا فلاح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت:  رسالت اصلی در  حوزه شهرک‌های صنعتی، واگذاری و ایجاد زیرساخت‌های صنعتی است، میانگین واگذاری در طول سنوات قبل 20 هکتار با تعداد چهل متقاضی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: سال 99 این واگذاری‌ها به رقم 215 هکتار یعنی 10 برابر میانگین واگذاری سنوات گذشته رقم خورد و با 550 نفر متقاضی قرارداد بسته شد.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های تامین امکانات برق، گاز، آب، تصریح کرد: در سال 97 میزان هزینه توسعه شهرک‌های صنعتی 35 میلیارد ریال بود اما با اقدامات متعدد در سال گذشته، 740 میلیارد ریال از اعتبارات و کمک‌ها و 100 میلیارد ریال از اعتبارات استانی هزینه شد.

فلاح خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این عدد در سال جاری به 1200 میلیارد ریال برسد، با تمام این عملکردها مشکلاتی در واحدهای صنعتی وجود دارد. متاسفانه تعدادی از واحدهای بهره‌برداری شده راکد هستند و در بحث آسیب شناسی مشکل اصلی این واحدها بازاریابی ضعیف است.

وی تصریح کرد: یکی از آسیب‌های اساسی و نقاط ضعف واحدهای تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری عدم ارتباط با قسمت‌های مختلف کشور، حتی داخل استان است و باید به این مسئله توجه ویژه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوزه زیرساخت‌ها، بیان داشت: متاسفانه مشکل آب در استان جدی است، شهرک صنعتی سامان، شهرکرد، سفیددشت، بروجن و دستگرد با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی عنوان داشت: محل تامین آب با تانکر هم معضل است، تاکید بر پروژه بن-بروجن حیاتی است چرا که نه تنها آب شرب مردم را تحت تاثیر قرار داده بلکه 8هزار اشتغال هم در معرض تهدید قرار گرفته است.

فلاح خاطرنشان کرد: این آب برای صنعت استفاده نمی‌شود بلکه برای آب شرب واحدهای صنعتی از این آب استفاده خواهد شد، باید واحدهای فولادی را به سمت استفاده از پساب باید سوق داد.

وی ادامه داد: فولاد زاگرس سفیددشت 200 تن پساب شهر بروجن را پس از تصفیه استفاده می‌کند، در شهرک شهرکرد از پساب خود برای فولاد تاراز استفاده می‌شود، ضمن اینکه در صبا فولاد سفیددشت همین مکانیزم اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مدل درگیری واحدهای تولیدی در مسئولیت اجتماعی، گفت: این مدل طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی را به توسعه روستاهای همجوار خود مکلف کرد، متولی بهینه‌سازی شامل تامین امکانات زیربنایی و ایجاد شغل برای آن روستا اتفاق می‌افتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مدل در کرمان و خراسان انجام و برای کل کشور در سال 1400 الزامی شد که این مدل در هفشجان در حال عملیاتی شدن است. یک مدل مشارکتی در خانمیرزا هم تقبل شد که به نفع خود واحدها و توسعه منطقه محروم است، این طرح در استان جهت اشتغال روستاها گسترش می‌یابند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند

در پی حملات حزب الله علیه شمال فلسطین اشغالی شهردار کریات شمونه که امروز در معرض موشک‌های مستقیم مقاومت قرار گرفته رهبران رژیم اسرائیل را تهدید به شورش بزرگ کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، بعد از شلیک ده‌ها فروند موشک از خاک لبنان به سوی الجلیل و سقوط بسیاری از آنها بر روی ساختمان‌ها و خودروهای موجود در کریات شمونه، شماری از شهرک نشینان زخمی ‌شدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، حمله موشکی جدید منجر به آسیب رسیدن به زیر ساخت‌های موجود در این شهرک و قطع کامل برق آن شد.

شاهدان به هاآرتص خبر دادند که دست کم 40 فروند موشک به سوی این شهرک شلیک شده است، این در حالی است که ارتش اسرائیل در بیانیه خود ادعای رهگیری برخی از آنها را کرده است.

حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

در همین رابطه افیخای اشترن شهردار کریات شمونه به رسانه‌ها گفت: آنهایی که تصور می‌کنند ساکنان کریات شمونه هتل‌های محل اقامت خود را ترک کرده و (زیر این آتش) به شهرک باز خواهند گشت، سخت در اشتباه هستند، اگر تصمیم جدی در رابطه با سرنوشت و آینده ما گرفته نشود، اعتراضات و درگیری‌‌هایی که در تقاطع کاپالان تل‌آویو شاهد آن هستیم، در مقابل اعتراضاتی ما برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم، از این پس یک بازیچه بچگانه خواهد بود.

گابی نعمان رئیس شورای شهرک شالومی هم گفت: آنانی که تصور می‌کنند می‌توان حزب الله را از طریق توافق متوقف کرد فریب خورده و در اشتباه هستند، ارتش باید کاری برای ما انجام دهد.

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب‌اللهسیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند