Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:49:35 GMT

دفتر ائتلاف وحدت ملی در مازندران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۸۰۹

دفتر ائتلاف وحدت ملی در مازندران افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم افتتاح دفتر ائتلاف وحدت ملی در استان مازندران عصر امروز با حضور رامین میهمان‌پرست سخنگوی سابق وزیر امور خارجه در دولت‌های پیشین و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در دانشگاه هدف ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحبیب‌الله حسنی عضو شورای سیاست‌گذاری وحدت ملی کشور و قائم مقام سابق نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور نیز در این مراسم حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: تشکیل وحدت ملی اقدام بسیار خوبی در کشور است.

وی گفت: ائتلاف وحدت ملی در راستای اهداف نظام فعالیت دارد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان کرد: نفع انتخاب اصلح در کشور فراگیر و حکومت برای مردم است و باید مردم پای‌کار باشند، در انتخابات عملکرد افراد را بسنجیم و فرد مناسب و دلسوز برای نظام انتخاب کنیم.

در ادامه رامین‌مهمانپرست رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی، اظهار کرد: اگر تغییر بزرگ در روند اجرایی کشور صورت نگیرد شرایط سخت می‌شود.

وی گفت: رویکرد جدید نیاز است که مسائل اقتصادی کشور رو ریل قرار گیرد، ساختار اداری کشور غلط است، ۴۰ درصد جمعیت کشور سر ماه از دولت حقوق دریافت می‌کنند و این ساختار باید اصلاح شود.

مهمانپرست ادامه داد: برای تامین منابع حقوق باید نفت بفروشیم و نیازهای حقوقی کشور را تامین کنیم و کشورهای مختلف به دلیل اطلاع از این وضعیت به ما فشار وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: برای تغییر ساختار اداری و اقتصادی کشور نیاز به طرح و برنامه جامع داریم، بخش‌های مختلف اقتصادی؛ سیاسی و اداری باید در کنار همدیگر قرار گیرند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی ادامه داد: یکی از اهداف این ائتلاف مطالبه عمومی از کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر نیاز به مدیران متخصص، با انگیزه،خلاق و دلسوز و از همه مهمتر سالم باشند و اگر این افراد روی کار بیایند وضعیت کشور ما نسبت به سایر کشورهای همسایه وضعیت بهتری خواهیم داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی با اشاره به قابلیت‌های موجود در کشور، افزود: در سیاست خارجی مشکل داریم، فکر می‌کردیم که با مذاکره و توافق با یک ابرقدرت مشکل ما حل می‌شود، مذاکره شرط دارد، اگر موضع قدرت وارد می‌شدیم نتایج مطلوب‌تری دریافت می‌کردیم.

وی اضافه کرد: سیاست خارجی باید وارد همکاری منطقه‌ای شود و برای تولیدکننده و صادرکننده شرایط را محیا کند تا شاهد تحول اساسی در بخش‌های مختلف کشور شویم.

میهمان‌پرست خاطر نشان کرد: روابط پایدار روابطی است کهباید همراه با تامین منافع اقتصادی باشد، این ائتلاف برای اداره کشور، مدیریت کشور و تحول ساختار اداری برنامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران رامین مهمان پرست ائتلاف وحدت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد